شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این استان در اهواز، پایتخت نفتی ایران خبر داد.

رحیم جلیلی اظهار کرد: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید ملی و با هدف تقویت ساخت داخل و بومی سازی تجهیزات صنعت نفت توسط شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به استقبال چشمگیر سازندگان و تولید کنندگان داخلی از سه دوره برپایی نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در استان خوزستان، پیش بینی می شود در چهارمین نمایشگاه شاهد حضور دست کم  200 شرکت و مجتمع بزرگ صنعتی فعال در عرصه ساخت تجهیزات و قطعات کاربردی در صنعت نفت باشیم.

جلیلی افزود: ایجاد فرصت برای ارائه توانمندیهای صنعتگران، سازندگان و تامین کنندگان کالای صنعت نفت کشور و شناسایی نیازهای کارفرمایان و ایجاد همکاری میان آنان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب قرار است در این نمایشگاه، شماری از تجهیزات ساخت داخل را که در فاصله بین این رویداد مهم تخصصی با سومین نمایشگاه صورت گرفته است، رونمایی کند.

وی گفت: در چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان، شرکت های بزرگ تولیدی و شرکت های تابع وزارت نفت نیز حضور دارند که برای صنعت نفت ایران بسیار بااهمیت است.

جلیلی افزود: یکی از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه های تخصصی برای خوزستان نیز، ورود و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این استان است که موجب رشد صنایع بالادستی و پایین دستی صنعت نفت می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان اظهار کرد: رایزنی شرکت های نفتی و سازندگان در نمایشگاه، درکنار تبادل اطلاعات و آشنایی با نیازمندی ها و توانمندی های یکدیگر و بررسی راه های همکاری، موجب پیشرفت این شرکت ها می شود.

وی از دستاوردهای مهم برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت نفت را توسعه صنایع و شرکتهای سازنده در بخشهای نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در نتیجه ایجاد فرصتهای شغلی پایدار و مولد و بهبود وضع اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رفاهی این استان دانست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار