اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
شاهین یوسفی 
 
عصرها به سمت فلکه دانشگاه که می روید خیابانی با چراغ های پر نور چشمان تان را می نوازدوشما را به طرف خود ترغیب می کند، ازدحام خودروها مانع از رفتن شما به این خیابان پرترددنمی شود، وارد این محیط که می شوید فروشندگان اغذیه به شما خوش آمد می گویند و بفرما می زنند و شما با موجی از احترام مواجه می شوید، از آن هنگام تا خروج از آنجا، شما مهمان گرامی آنان هستید و می توانید با خانواده تان بدورازدغدغه های روزانه ساعتی را درفضای پرشورونشاط وخوردنی های دلچسب سپری کنید.

منظره ی چشم گیر و اشتها آور خوراکی های جنوبی مانند فلافل، کپه ، انواع سمبوسه و انواع ساندویچ ها و ظرف های مختلف سالاد و ترشی جات و سس های گوناگون که آدم سیررا گرسنه می کند، بسیار زیبا، جذاب و دل خواه عموم خوزستانی ها وحتاغیرخوزستانی هاست.

در اینجا خوراکی ها به صورت سلف سرویس و با قیمت مناسب عرضه می شودونظافت مکان، رعایت اصول اخلاقی، و برخورد محترمانه همراه با صفا و صمیمیت با مشتریان، از اصول کارشان بشمار می رود.

نه تنها اکثر قریب به اتفاق خوزستانی ها با اینجا آشناهستند، بلکه خیلی ها از استان های دیگرهم این مکان را می شناسند وعاشق خوراکی ها و صفای دل انگیزش هستند.
همه ی این دلایل باعث شده که این محل به یک مکان مفرح جهت گذران اوقات فراغت دراهواز تبدیل شود.

وجود مراکز نشاط آور و تفریحی در یک شهر سبب آرامش و انبساط خاطر اهالی آن شهرمی شود ودرچنین مکان هایی مردم اعم از کوچک و بزرگ می توانندپس از یک هفته درس و کار و تلاش برای چندساعتی به آسودگی و راحتی فکر و خیال وتمدد اعصاب برسند، و شوربختانه اهواز از داشتن اینگونه مراکز بشدت دچار کمبود است. 


برچسب ها: شاهین یوسفی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار