اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
استاندار خوزستان از انعقاد تفاهمنامه برای راه اندازی راه آهن بندرامام به خرمشهر خبر داد.

غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا باید پروژه های نیمه تمام استان را اجرایی کنیم، به هر حال تصمیمی گرفته و آن را به فرمانداران تفویض اختیار کردیم و برای توزیع اعتبارات نیز در چارچوب داریم.

وی با بیان اینکه کمیته برنامه ریزی شهرستان ها ممکن است خطاهایی نسبت به سیاست های استانی و یا کشوری داشته باشند، افزود: اگر حتما نیاز به شروع پروژه جدید و انجام است باید آن را انجام دهیم ولی اگر دلیل قانع کننده ای برای اجرا نیست باید پروژه های نیمه تمام را اجرا کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برای تصویب برخی از طرح ها نیاز به اجرای کار کارشناسی است و حتی بنده نیز برخی مواقع امکان اعمال نظر ندارم.

شریعتی گفت: در طرح جامع شهری از نظرات کارشناسی استفاده می کنند البته اعلام نقطه نظرات از سوی نمایندگان مجلس اصلا اشکالی ندارد.

وی ادامه داد: با این حال این بحث دو یا سه هفته دیگر متوقف می شود تا اعلام نظرات نمایندگان هم انجام و در صورتی که ممکن باشد، نظراتشان را اعمال می کنیم.

استاندار خوزستان در پایان عنوان کرد: روز پنج شنبه این هفته تفاهمنامه ای را برای راه اندازی راه آهن بندرامام به خرمشهر منعقد می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار