اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
 نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس حق اظهارنظر در اجرای طرح جامع شهری را دارند.

اقبال محمدیان چهارشنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع طرح جامع شهر اهواز با توجه به سابقه ای که در شهرداری داشتم این خواسته به حق نمایندگان مردم اهواز در مجلس است که در این زمینه اظهارنظر داشته باشند و در این زمینه حتما نظر شهرداران باید قید شود زیرا آنها مستقیم با مردم در ارتباط هستند، البته نه تنها در اهواز بلکه در تمامی شهرهای استان باید نظر شهرداران را مدنظر داشته باشند.

وی در ادامه افزود: ضرورت ایجاد فضاهای تجاری، آموزشی، ورزشی و سایر فضاهای مورد نیاز را باید در طرح جامع شهری در نظر گرفت.

نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلید شهر در دست شهردار است و مردم خواسته های خود را از شهردار می خواهند بنابراین باید در طرح جامع شهری آنها را مورد توجه قرار داد.

محمدیان گفت: بحث دهکده المپیک در خوزستان مطرح بوده ولی اصلا مسائل گذشته ای که یک طرح آماده برای دهکده گردشگری، پیست ماشین سواری، قایقرانی و احداث دو هتل که از گذشته آماده بوده و در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفته اجرا نشده که تقاضا داریم که آن را اجرا کنند زیرا این حق مردم اهواز است.

وی در پایان بیان کرد: هر زمانی که اهواز حرکت کرد شهرهای دیگر نیز به تبع حرکت می کنند. اهواز هنوز محروم مانده و به حق خودش نرسیده است.

محور ایذه ـ باغملک باید ۴ بانده شود

در ادامه، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی داشتند که طرح توسعه را توضیح می دهند فکر کردم افسانه ای است چون متناسب با بودجه های اختصاصی نیست. این بودجه ها آنقدر کم است که اصلا نمی توانیم شاهد توسعه ای در استان خوزستان باشیم.

هدایت الله خادمی افزود: متأسفانه استان ما را فراموش کرده اند و از لحاظ اعتباری به شهرهای آن توجه چندانی نمی شود.

وی اضافه کرد: محور ایذه ـ باغملک باید چهار بانده شود و اگر اینطور نشود باید از محور اهواز ـ اندیمشک برای رفتن به اصفهان استفاده کنند.

خادمی گفت: در صورت چهار بانده نشدن این محور ارتباطی باید حرکت کامیون ها را متوقف کنند چون مردم ما دیگر تحمل کشته دادن را ندارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار