شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹

 

مسؤول حقوقي اداره كل استاندارد خوزستان گفت: در راستاي اجراي استاندارد وسايل و تجهيزات شهر و زمین‌های بازي كارشناسان اين اداره كل تعداد پنج دستگاه از تجهيزات شهرهای بازی در سطح شهر اهواز را که با استانداردهای ملی مربوطه مغايرت داشت و نیز به دلیل عدم دريافت مجوز بهره‌برداري توقیف کردند.

مرضیه دهدشتی‌زاده بیان کرد: از جمله اين تجهيزات مي‌توان به کشتی صبا، تاب زنجیری، ترامبولین، سینما پنج بعدی و فرزبی اشاره نمود.

وی افزود: کالاهای مذکور از جمله کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری است كه طبق تبصره 4 ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران هرگاه اجراي استاندارد در مورد كالايي اجباري اعلام شود پس از انقضاي مهلت‌هاي مقرر توليد، تمركز، توزيع و فروش اين گونه كالاها با كيفيت پايين‌تر از استاندارد مربوطه و يا بدون علامت استاندارد ايران ممنوع بوده و جرم محسوب می‌‌شود و مطابق قانون با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متخلف برخورد خواهد شد.

دهدشتی‌زاده خاظرنشان کرد: هم‌شهریان و هم‌استانی‌های عزیز درصورت مشاهده هر گونه وسیله غیراستاندارد و يا با كيفيت پايين‌تر از حد انتظار مراتب را جهت بررسی موضوع با تلفن 1517 سامانه رسيدگي به شكايات مردمي اداره كل استاندارد خوزستان در ميان بگذارند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار