شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
لیزر انداختن هواداران به سمت بازیکنان دو تیم به خصوص استقلالی ها نیز در این دیدار قطع نشد.
 پیش از آغاز دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال نیروی انتظامی استان در حرکتی خودجوش از ورود خبرنگاران و عکاسان تا دقایقی قبل از بازی ممانعت کرد.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، ولی با توجه به حوادث بازی گذشته تدابیر انتظامی بر ورزشگاه حاکم بود.

* لیزر انداختن هواداران به سمت بازیکنان دو تیم به خصوص استقلالی ها نیز در این دیدار قطع نشد.

* پیش از هر بازی به صورت معمول خبرنگاران و عکاسان از جایگاه مخصوص خود وارد ورزشگاه می شوند، ولی در این بازی به دلیل رخدادهای بازی گذشته لیگ برتر در اهواز و برخی بی تدبیری ها، دامن خبرنگاران و عکاسان را گرفت و نیروی انتظامی استان از ورود این خبرنگاران تا دقایقی پیش از بازی ممانعت کرد. 

* این شرایط به گونه ای بود که خودرو و گزارشگران صدا و سیمای استان و اورژانس نیز تا دقایقی پیش از بازی پشت درب های بسته بودند. 

* هجوم تماشاگران به سمت درب پنجم ورزشگاه غدیر و درب ورودی خبرنگاران باعث شد نیروی انتظامین بخشی از ماموران خود را در این مکان مستقر کند . 

* پس از رضایت نیروی انتظامی برای ورود خبرنگاران ، این ماموران برای نخستین بار به تفتیش بدنی خبرنگاران پرداختند که یکی از موارد بی سابقه در بازی های لیگ بود. 

* در این دیدار به دلیل مشکلاتی که بین هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان به وجود آمد ، بین تماشاگران دو تیم فضاهای خالی را ایجاد کرده بودند . 
* در این بازی نیز مانند سایر بازی های حساس هواداران دو تیم از ساعت ها پیش از بازی به ورزشگاه غدیر آمدند. 

تغییر ساعت بازی از ساعت 16:45 به 18 در افزایش تعداد تماشاگران تاثیرگذار بود. 

* در طول مدت برگزاری بازی و در پایان بازی، هوارادان تیم فولاد با سر دادن شعار علیه منصوریان سرمربی تیم استقلال حاشیه تازه را ایجاد کردند.

* در پایان نیز نیروی انتظامی از ورود خبرنگاران و عکاسان به میکسن ورزشگاه جلوگیری کرد و رسانه ها را وادار کرد که از تونل های منتهی به بیرون ورزشگاه وارد قسمت میکسن شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار