شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲

فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب گفت: قرآن کتابت شده به دست خوشنویسان خوزستانی به رهبر معظم انقلاب تقدیم خواهد شد تا در هر جا که ایشان صلاح بدانند نگهداری شود.

سید شهریار موسوی اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات خوزستان است.

وی افزود: اگر این رزمایش با این وسعت در خوزستان اتفاق نمی‌افتاد باید تعجب می‌کردیم زیرا از استانی با این همه توان نباید کمتر از این انتظار داشت.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه به حضور بسیجیان حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت - جنوب در رزمایش الی بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای این حوزه در قالب سه گردان عاشورا به ظرفیت بیش از یک‌هزار نفر در رزمایش شرکت کردند.

وی اضافه کرد: حدود 300 نفر از نیروهای حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت - جنوب کارهای پشتیبانی از جمله لجستیک و جابجایی را با هماهنگی مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب انجام دادند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب با اشاره به کتابت قرآن کریم توسط خوشنویسان خوزستانی خاطرنشان کرد: این قرآن توسط خوشنویسانی از سراسر خوزستان کتابت شد که در این میان 9 نفر از هنرمندان خوش ذوق خواهر نیز حضور داشتند.

وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی این قرآن به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم خواهد شد تا در هر جا که ایشان صلاح بدانند نگهداری شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار