اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان: امیدوارم برخی مصاحبه‌ها ادامه پیدا نکند
در جریان بازی فولاد و استقلال نشان دادیم که اگر بخواهیم می‌توانیم در ورزشگاه غدیر امنیت را برقرار کنیم.
رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جریان بازی فولاد و استقلال نشان دادیم که اگر بخواهیم می‌توانیم در ورزشگاه غدیر امنیت را برقرار کنیم.

 عبدالکاظم طالقانی درباره حواشی بازی فولاد خوزستان - استقلال تهران گفت: با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته در جریان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر رخ داد، امروز بازی را با نظم و هماهنگی خیلی خوبی برگزار کردیم و دیدید همه چیز به خوبی و ایده‌آل انجام شد. امروز نشان دادیم اگر بخواهیم می‌توانیم بازی‌ها را بدون حاشیه و در فضایی خیلی خوب برگزار کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در خصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال قصد دارد میزبانی را از تیم‌های خوزستانی بگیرد، عنوان کرد: مسلما اگر ما نتوانیم امنیت را در ورزشگاه‌های‌مان را برقرار کنیم دلیلی ندارد بخواهیم میزبان باشیم. من موافق این نیستم که میزبانی از تیم‌های اهوازی گرفته شود اما در عین حال باید امنیت را در ورزشگاه‌های شهرمان برقرار کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اختلافات به وجود آمده بین کارلوس کی‌روش، محمود شیعی و امیر عابدینی تصریح کرد: تا آنجا که من می‌دانم در مورد شیعی اختلافی بین او و کی‌روش وجود ندارد، در مورد اظهارنظرهای دیگران نیز خودشان پاسخگو هستند.

طالقانی راجع به مصاحبه‌های مسئولان فدراسیون و کی‌روش گفت: انشاءالله که دیگر مصاحبه نکنیم اما در مورد مسائل خودشان پاسخگو هستند.

وی در مورد این موضوع که برخی‌ از مسئولان اهوازی اعتقاد دارند اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌های این شهر در برنامه 90 بزرگنمایی می‌شود، یادآور شد: من هم این اعتقاد را دارم. اتفاقات زیادی در ورزشگاه‌های دیگر شهرها رخ می‌دهد اما به این شکل بزرگنمایی نمی‌شود. انتظار ما این است که اینقدر به اتفاقاتی که در ورزشگاه‌های اهواز رخ می‌دهد دامن نزنند.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان خاطرنشان کرد: دنبال این هستیم که فضای ورزشگاه‌هایمان مناسب برگزاری یک بازی فوتبال شود، ضمن اینکه امنیت کامل در ورزشگاه حاکم شود. انشاءالله در هفته‌های آینده دیگر شاهد فحاشی و سنگ‌پرانی درورزشگاه‌های اهواز نباشیم.

طالقانی در رابطه با فحاشی‌هایی که به علیرضا منصوریان در جریان بازی امروز فولاد و استقلال از سوی تماشاگران صورت گرفت، گفت: مسلما من موافق این فحاشی‌ها نیستم. این انتظار را از هواداران داریم که تیم شهر خود را تشویق کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار