شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
تساوی فولاد برابر استقلال‌ تهران
شاگردان نعیم سعداوی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر برابر استقلال تهران به تساوی رسیدند.
شوشان: شاگردان نعیم سعداوی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر برابر استقلال تهران به تساوی رسیدند.

این بازی از ساعت 18 دیروز در حضور هواداران پر شور دو تیم، در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

در ابتدای این بازی فولادهای تهاجمی نشان دادند و موقعیت هایی روی دروازه رحتمی ایجاد کردند ولی توپ های‌شان تبدیل به گل نشد.

در ادامه نیز شاگردان منصوریان جلو کشیدند و جابر انصاری در دقیقه 35 موفق شد، دروازه وحید طالب لو را باز کند. در ادامه هم فولادی های حملاتی به سمت دروازه تهرانی ها داشتند اما تلاش شان بی اثر بود تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

شاگردان سعداوی نیمه دوم را هم خیلی خوب آغاز کردند ولی باز هم قدر فرصت های خود را ندانستند. در ادامه نیز حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا این که ساسان انصاری در دقیقه 77 موفق شد، دروازه استقلال را باز کند

 کاپیتان فولاد معتقد است کسانی که به علیرضا منصوریان فحاشی کردند، همه هواداران فولاد نبودند.
 
 ایوب والی در پایان دیدار تیم‎های فولاد خوزستان و استقلال تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. ولی استقلال در نیمه دوم نتوانست بازی خودش را انجام دهد و کل بازی در دست ما بود و می‎توانستیم بازی را ببریم ولی متاسفانه نشد. ضمن این‎که یک پنالتی صد درصد را نیز آقای ترکی برای ما نگرفت.
 
وی در پاسخ به سوالی درخصوص عصبانیت شدید علیرضا منصوریان از هواداران فولاد در نشست پایان بازی، عنوان کرد: ما بازیکنان و همچنین باشگاه، پیش از مسابقه از هوادان خواسته بودیم که مسائل گذشته را فراموش کنند و آن‎ها را کنار بگذارند تا چنین اتفاقاتی پیش نیاید. با این‎حال فکر می‎کنم کسانی که به آقای منصوریان توهین کردند تعدادانگشت‎شماری بودند و تمام هواداران فولاد نبودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار