شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
دکتر یاور شاه ولی: تحریم های دشمن علیه کشورمان آفند است و پدافند آن اقتصاد مقاومتی است
به گزارش روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای پزشکان، پیراپزشکی، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مراکز بهداشت و مدیریت تامین اجتماعی استان خوزستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عبدالنبی عبیداوی جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی با هدف آموزش دادن نیروهای بسیجی و تقویت بنیه علمی در زمینه موارد خاص برگزار شد.

عبیداوی اظهار کرد: این دوره آموزشی برای اولین بار به مدت یک روز در تالار دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای بسیجیان خوزستانی برگزار شد.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه 120 نفر از بسیجیان در این دوره شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این دوره در رابطه با جنگ روانی دشمن و آشنایی و تعریف پدافند غیرعامل به ویژه درباره جنگ های سایبری، هسته ای، فرهنگی و پیشگیری از مسممویت هایی که دشمن همواره درصد تهاجم فرهنگی علیه جوانان این مرز و بوم به ویژه خانواده دارد، تشکیل شد.

دکتر یاور شاه ولی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، نیز در این دوره آموزشی گفت: دفاع از جان و دارایی در انسان یک پدیده ذاتی و فطری است.

وی با بیان اینکه دفاع در دنیای امروز دارای دو چهره است، یکی شکل نظامی و دومی غیر نظامی است، اظهار کرد: دفاع نظامی واضح است یعنی استفاده از ابزار جنگی اما تعریف دفاع غیر نظامی یعنی دفاعی است که بدون کاربرد ابزار در جهت کاهش خسارت ها به کار رود.

شاه ولی تصریح کرد: پدافند غیرعامل یک دفاع هوشمندانه، همه جانبه برای دفاع از موجودیت یک ملت برای تداوم نسل است.

این مقام مسئول با بیان اینکه جنگ روانی یک آفند است و باید پدافند آن را داشته باشیم، عنوان کرد: روزانه غربی ها با انواع رسانه ها و به شگردهای مختلف با استفاده از فضای رسانه ای و شبکه های مجازی درصدد تخریب ذهن ما هستند.

شاه ولی گفت: همه مردم ایران یک سرباز هستند و زمانی شخصی نسبت به اسلام، نظام و دین بی تفاوت باشد یعنی چند سرباز کشته شده است.

وی در پایان تصریح کرد: امروزه جنگ اقتصادی، تحریم های دشمن علیه کشورمان است که آفند است و پدافند آن نیز اقتصاد مقاومتی است که خوشبختانه با درایت هوشمند رهبری این مهم در کشور در حال تحقق است.

برچسب ها: بسیج خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار