شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز 2 نوع کنسرو تن ماهی خوراكي و مصرفي در استان خوزستان را غير مجاز و غیر قابل مصرف اعلام کرد .

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در بازرسي هاي انجام شده، 2 نوع کنسرو تن ماهی خوراكي و مصرفي غير مجاز شناسايي شد كه با اعلام اين محصولات از مردم درخواست مي شود از مصرف آنها خودداری كنند.

وي گفت: این کنسرو های تن ماهی با نشان های تجاری شیر(sheer) تولید شده در کشور اندونزی و لیلیز(LILIS) تولید شده در کشور تایلند است.

مخمل زاده با بيان اين كه مصرف اين محصولات سلامتي را به خطر مي اندازد و عواقب جبران ناپذيري را به دنبال دارد، گفت: اين محصولات به دليل نداشتن مجوزهاي بهداشتي و يا جعل پروانه هاي بهداشتي و همچنين آلودگي هاي ميكروبي و شيميايي غيرقابل مصرف بوده و فعاليت شركت هاي توليدكننده آنها غيرقانوني است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي اهواز با اشاره به اينكه اين محصولات مورد تاييد وزارت بهداشت نيست، از تمام شهروندان درخواست كرد براي حفظ سلامتي خود از خريد و مصرف اين گونه اقلام و محصولات خوراكي و مصرفي غيرمجاز خودداري كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار