شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
مسؤول آموزش آزمایشگاه معاونت غذا و داروی اهواز خبر داد
مسؤول آموزش آزمایشگاه معاونت غذا و داروی اهواز از درخشش آزمایشگاه این معاونت در بین آزمایشگاه‌های غذا و داروی کشور خبر داد.
 مسؤول آموزش آزمایشگاه معاونت غذا و داروی اهواز از درخشش آزمایشگاه این معاونت در بین آزمایشگاه‌های غذا و داروی کشور خبر داد.

حسین عبدالعزیزی با اشاره به درخشش آزمایشگاه معاونت غذا و داروی اهواز بین آزمایشگاه‌های غذا و داروی کشور اظهار کرد: در دوازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاه‌های کنترل غذا و دارو سراسر کشور که 6 آبان ماه جاری در گرگان برگزار شد، از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی اهواز با اهدای لوح تجلیل شد.

وی افزود: حسین رستگار، مدیر کل آزمایشگاه‌های کنترل مرجع سازمان غذا و دارو با اهدای لوح از رضا رضا‌زاده دباغ مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و داروی اهواز به دلیل ارتقای علمی شبکه آزمایشگاهی کشور تقدیر کرد.

مسؤول آموزش آزمایشگاه معاونت غذا و داروی اهواز عنوان کرد: در این متن آمده است: مدیریت محترم آزمایشگاه غذا و داروی خوزستان ارتقای علمی شبکه آزمایشگاهی کشور با برگزاری دوره‌های آموزشی اعتبار بخشی آزمون‌ها به جنابعالی و همکاران آزمایشگاه اهواز اهدا می‌شود، امید است با مشارکت فعال و مستمر در پیشبرد اهداف عالیه سازمان غذا و دارو موفق و موید باشید.

عبدالعزیزی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه آزمایشگاه معاونت غذا و داروی اهواز در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و ارتقای سلامت شهروندان خوزستانی در دوسال گذشته برای چندمین بار متوالی موفق به کسب رتبه‌های بر‌تر کشوری در بین آزمایشگاه‌های کشور شده است.

عبدالعزیزی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که در چند سال اخیر توسط آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی معاونت غذا و داروی اهواز در حال اجراست در راستای سلامت مردم و جامعه است و سلامت مردم در حوزه‌های مرتبط با آزمایشگاه غذا و دارو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار