شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
بازدید نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا از پایگاه امداد و نجات بین شهری هلال احمر هفتکل از تلاش های شبانه روزی جمعیت هلال احمر استان در ارائه خدمات داوطلبانه به اقشار آسیب پذیر تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی عسکر ظاهری در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری هلال احمر هفتکل افزود: کمک به همنوعان یک اقدام خداپسندانه است که در آموزه های دینی ما بدان بسیار سفارش شده است و این مهم، نزد امدادگران جمعیت هلال احمر متجلی است.

وی بیان کرد: در این مجموعه که یک نهاد کمک رسان به شمار می رود افرادی ایثارگر، توانمند و سخت کوش به صورت داوطلبانه و با عشق و علاقه به مردم خدماتی ارائه می دهند که اجر و مزد آن در پیشگاه خدای تعالی محفوظ است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرایط جغرافیایی شهرستان هفتکل و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی استان و تردد بیش از ده ها هزار خودرو به صورت روزانه از این شهرستان ضرورت اهتمام جدی دستگاه های خدمات رسان به ویژه هلال احمر در امدادرسانی به حوادث و سوانح جاده ای را مضاعف می کند.

ظاهری افزود: گزارشاتی که به بنده می رسد، حاکی از تلاش مجدانه مدیریت و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان هفتکل است که این تلاش ها شایسته تقدیر است.

نماینده مردم هفتکل مسجدسلیمان لالی واندیکا در پایان با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت ها و تجهیزات هلال احمر در سراسر کشور خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای تقویت این زیرساخت ها و ارتقای فعالیت های این مجموعه برنامه ریزی های خاصی در دستور کار دارد.

رییس جمعیت هلال احمر هفتکل نیز با قدردانی از حضور نماینده مجلس و فرماندار هفتکل در پایگاه امداد و نجات جاده ای این شهرستان گفت: پایگاه امداد ونجات بین شهری حضرت رسول اکرم(ص) تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که انتظار می رود با پیگیری وحمایت نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی، تجهیزات مورد نیاز مانند ست های نجات هیدرولیک و آمبولانس در این پایگاه مستقر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار