اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
بازدید استاندار و شهردار اهواز از روند تکمیل زیرگذر شریعتی / تقدیر استاندار از تلاش های شهردار و شورای شهر اهواز
ساخت زیرگذر در اهواز به دلیل بالا بودن سطح آب های زیرزمینی سخت است و در این دوره تجربه خوبی از ساخت زیرگذر به دست آمد...
شوشان: استاندار خوزستان به همراه شهردار اهواز از روند مراحل نهایی تکمیل پروژه زیرگذر شریعتی اهواز بازدید کردند. 

به گزارش شوشان ، در این بازدید که تعدادی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند ، استاندار خوزستان ، ضمن تاکید بر تکمیل هر چه زودتر این پروژه گفت: پروژه زیرگذر شریعتی در مراحل پایانی قرار دارد و این خواست مردم است که چنین پروژه های مهمی در کلانشهر اهواز هر چه سریع تر به اتمام برسد.

شریعتی ضمن تقدیر از تلاش های شهردار اهواز ، معاونت فنی و عمرانی و شورای شهر در پیگیری اجرا و تکمیل زیرگذر شریعتی  ، گفت : ساخت زیرگذر در کلانشهر اهواز به دلیل بالا بودن سطح آب های زیرزمینی ، دشوار و سخت است و در این دوره تجربه خوبی از ساخت زیرگذر به دست آمده و به مرور و در پروژه های بعدی ایرادات کار برطرف می شود و در نهایت نیز رضایت مردم تامین خواهد شد. 

به گزارش شوشان ، استاندار خوزستان انجام چنین طرح هایی را سبب تسهیل تردد در سطح شهر دانست و گفت : پروژه هایی نظیر زیرگذر شریعتی اهواز سبب برداشتن گام های موثر در حل مشکل ترافیکی در اهواز می شود و برای رسیدن به نقطه مطلوب و  باز شدن گره های ترافیکی ، همه مسئولین باید در جهت گسترش چنین طرح هایی کمک نمایند.

وی افزود: کلانشهر اهواز به دلیل گستردگی و وسعت ، مدت زمان بیشتری برای تردد به نقاط مختلف می برد و با انجام پروژه ها و طرح های مختلف ، باید سعی شود امکان تردد از شرق به غرب و از شمال به جنوب در مدت زمان کمتری صورت گیرد. 

شریعتی ادامه داد: کاهش مسیرهای تردد ، علاوه بر صرفه جویی در زمان ، در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا نیز موثر است. ضمن آنکه با کاهش زمان تردد ،  سلامت روانی جامعه نیز بیشتر می شود. 

استاندار خوزستان با اشاره به تاثیر طرح ها و پروژه های مختلف در زیباسازی چهره شهر گفت : انجام پروژه ها و طرح های مختلف ، موجب می شود اهواز رفته رفته به یک شهر مدرن تبدیل شود. 

شریعتی با بیان اینکه اهواز الگوی عمران شهری خوزستان است ، گفت : در جلسات مختلف گفته ام که اهواز پیشانی استان خوزستان است و استان با کلانشهر اهواز شناخته می شود و سایر شهرها نیز اهواز را الگو قرار می دهند. اگر روند طرح ها و پروژه های شهری در اهواز شتاب بگیرد سایر شهرهای استان نیز از این روند الگو خواهند گرفت.





















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار