اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
استاندار خوزستان به همراه شهردار کلانشهر اهواز، معاونین و مدیرشهرداری منطقه 8 از کوی مهدیس بازدید کردند.
شوشان: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در بازدید امروز از کوی مهدیس اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدماتی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.


 درهمین راستا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار ما توسعه خدمات در مناطق کم برخوردار است تا ساکنان این مناطق نیز از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.

استاندار خوزستان رفع مشکلات مردم را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و از همه مسئولان در دستگاه‌های مختلف خواست تا وظایف خود را در این زمینه به درستی انجام دهند و با اشاره به اینکه مهدیس در داشتن برخی از امکانات بسیار محروم است گفت: باید امکانات این منطقه را نیز متناسب با یک کلانشهر کنیم.

شریعتی لزوم همکاری تمامی ادارات و سازمان های دولتی در این منطقه را یادآور شد و گفت: کلیه دستگاه های اجرایی و دولتی مربوطه از توان خود برای اجرای طرح های عمرانی در مناطق محروم استفاده کنند.

استاندار خوزستان در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه‌هاو برنامه های در دست اقدام در این منطقه افزود: تکمیل و بهره‌برداری  این پروژه‌ها و برنامه ها باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.


وی با قدرداني از تلاش‌هاي صورت گرفته در شهرداري کلانشهر اهواز گفت:‌ كاركرد شهرداری کلانشهر و شهرداری منطقه 8 قابل تقدیر است اما شهروندان این منطقه انتظار خدمات و امکانات بیشتری از شهرداری در کوی مهدیس دارند.

در ادامه سید خلف موسوی شهردار  اهواز با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بر رسيدگي به مناطق كم‌برخوردار اظهار داشت: در همين راستا رويكرد شهرداري كلانشهر اهواز در توجه به مناطق كم‌برخوردار شتاب قابل توجهی به خود گرفته است و با پروژه‌هاو برنامه هایی كه در دستور كار قرار دارد، آينده بسياري خوبي براي اين منطقه پيش‌بيني مي‌كنيم كه البته اين امر نيازمند تعامل همه سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرایی می باشد .

شهردار  کلانشهر اهواز با تاکید بر این نکته که تلاش ما ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار است افزود: در دوره شورای چهارم رویکرد ما در کنار سایر برنامه ها، حمایت از مناطق کم برخوردار است که تاکنون نیز در این مناطق کارهای خوبی صورت گرفته و همواره از این مناطق بازدید و با ساکنان آن نشست هایی جهت رفع مشکلات برگزار کردیم.

موسی ممبینی مدیر شهرداری منطقه 8 با اشاره به برنامه ها و طرح های عمرانی، خدماتی این شهرداری در پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان افزود: شهروندان و مردم، خدمت صادقانه و خالصانه را تشخیص می دهند و در مقابل تحقق خواسته ها و مطالباتشان قانع و قدرشناس هستند و ما مسوولان باید قدر چنین ملتی را که در تمامی صحنه ها و عرصه های سیاسی و اجتماعی در کنار مسوولان بوده و پشتیبان نظام بوده اند بدانیم.


ممبینی با بیان اینکه شهرداری منطقه 8 با اولویت قرار دادن اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نیز توجه به مناطق محروم در روند خدمات رسانی تلاش فراوانی برای تحقق خواسته های شهروندان ساکن در مناطق محروم داشته است خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 8 در توزیع و ارایه خدمات عمرانی بین مناطق محروم و مرفه شهر تبعیضی قائل نبوده و عمده هدف خود را توزیع عادلانه و حتی بیشتر خدمات در مناطق کم برخوردار تعیین کرده است و در همین راستا اقدام به اجرای ده ها طرح و پروژه عمرانی و خدماتی و حتی رفاهی و تفریحی در این مناطق کرده است.

ممبینی خاطر نشان کرد: دکتر شیرمردی و مهندس خورشیدی اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز، نماینده فرمانداری، صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز و حلاج سرپرست معاونت خدمات شهری از مناطق یادشده بازدید کردند.

 
برچسب ها: گوشی هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار