اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر فارابی خبر داد؛

همزمان با آغاز برداشت نیشکر مدیر عامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی گفت: امسال برداشت نیشکر در کشت و صنعت نیشکر فارابی از سطح بیش از 8 هزار و نهصد هکتار انجام می شود که پیش بینی ما برداشت 780 هزار تن نیشکر و انتقال آن به کارخانه جهت تولید شکر است.
محمود قدرتی با بیان اینکه برداشت نیشکر در سال زراعی جاری پانزدهمین برداشت نیشکر از مزارع این شرکت است افزود: پیش بینی می شود با برداشت 780 هزار تن نیشکر بتوانیم 85 هزار تن شکر خام و 81 هزار تن شکر سفید در این شرکت تولید کنیم.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر فارابی بیان کرد: با توجه به اینکه شکر یک محصول استراتژیک است هدف ما تامین این محصول می باشد که از طریق تولید آن می توان به ایجاد اشتغال، بالا بردن سطح دانش فنی منطقه و بهبود شرایط زیست محیطی کمک کرد.

قدرتی با تاکید بر استفاده بهینه از ضایعات نیشکر و صنایع جانبی آن گفت: نیشکر تنها محصولی است که از ضایعات آن می توان یک محصول با ارزش افزوده تولید کرد و علاوه‌ بر تولید انواع شکر، محصولات جانبی بسیاری از آن تولید و از آنها استفاده می‌شود، لذا از هر محصول فرعی نیشکر یک محصول اصلی برای صنعتی دیگر تبدیل تولید می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کشت و صنعت نیشکر فارابی با بهره گیری از توانمندی متخصصان و کارشناسان بومی علاوه بر تولید شکر و رفع نیاز کشور نسبت به تولید شکر گرید دارویی برای اولین بار در کشور اقدام نموده است. 

لازم به ذکر است شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی از جمله واحد های هفت گانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد که با ایجاد اشتغال بیش از 2 هزار نفر در ضلع شرقي جاده اهواز – آبادان، كيلومتر 30 واقع مي باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار