شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که تیم ملی ایران نسبت به سایر هم گروهی های خود وضع بهتری دارد اما نباید تصور کرد صعود کرده ایم.
صحبت های مهدی تاج در نشست رونمایی از تجهیزات الکترونیکی داوران با یک هشدار مهم به پایان رسید. رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به ادبیات کی روش در بیانیه های آخر گفت: من هم این نامه ها را خواندم و هر کس نظر خودش را دارد. بحثی که کی روش در این نامه ها مطرح کرد یک بحث فلسفی و مدیریتی است. اما باید بگویم رهبر یک سیستم باید اختیارات اداری آن سیستم را داشته باشد. این اختیارات برای شخص او نیست و برای آن است که بتواند آن سیستم را رهبری کند.




رئیس فدراسیون فوتبال با تکرار صحبت های کارلوس کی روش در هفته های گذشته، هم صدا با سرمربی تیم ملی یک هشدار مهم را مطرح می کند: واقعیت این است که می خواهند ایران را صعود کرده نشان دهند اما این موضوع واقعیت ندارد و من نمی دانم این ها از کجا منتشر می شود زمانی که کره با 7 امتیاز و ازبکستان با 9 امتیاز حضور دارند و تنها دو تیم صعود می کنند طرح این صحبت ها درست نیست. شاید وضع ما نسبت به بقیه تیم ها بهتر باشد اما این موضوع خامی است که بخواهیم ایران را صعود کرده تلقی کنیم.

برچسب ها: هم صدایی ، جام جهانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار