شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی هشدار داد که سابقه زیاد و تجربه حضور چندین ساله جان تری، ضامن حضور او در ترکیب اصلی چلسی نخواهد بود.

 جان تری مقاطع زیادی از فصل جاری را به علت مصدومیت از دست داده است و هنوز به طور کامل در ترکیب آبی ها به میدان نرفته است.

 

کونته گفت: "تمام تصمیمات من بر پایه انتخاب بهترین شرایط برای باشگاه برای رفتن به سمت پیروزی و کسب عنوان است و در این میان تفاوتی بین کاپیتان و دیگر بازیکنان وجود ندارد. مهم ترین نکته برای من یافتن بهترین راه حل برای شرایط فعلی باشگاه در اتفاقات روزمره است.

 

 

 

 

منکر این موضوع نیستم که امکان اشتباه نیز وجود دارد اما تمام تلاش من به حداقل رساندن اشتباهات و اخذ بهترین تصمیمات است. در تمامی شرایط، ما در کنار هم پیروز می شویم یا شکست می خوریم. هدف من رخ دادن بهترین اتفاقات برای باشگاه است نه یک بازیکن خاص.

 

از لحاظ منطقی، جان تری تازه از دوران مصدومیت بازگشته و رسیدن به شرایط آرمانی گذشته به این سادگی نیست. من از شرایط فعلی او راضی هستم و باید اعتراف کنم که حتی اگر تری در ترکیب اصلی نباشد، بازیکنی بسیار مهم برای رختکن و مجموعه باشگاه به حساب می آید".

برچسب ها: ضامن ، ترکیب
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار