شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
از علاقه‌مندان به شرکت در کلینیک بسکتبال سه نفره خوزستان ثبت‌نام به عمل می‌آید.
 
رضا سرکوهکی، مسوول کمیته بسکتبال سه نفره هیات اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: قرار است این دوره را برای اولین بار در خوزستان برگزار کنیم که متولی آن، هیات بسکتبال اهواز است. این دوره در هر دو بخش آقایان و بانوان و حضور در آن نیز برای عموم آزاد است.
 
وی ادامه داد:‌ علاقه‌مندان به شرکت در این دوره تا یک هفته فرصت دارند با مراجعه به دفتر هیات اهواز واقع در خیابان 14 فاز دوم کیانپارس، اقدام به ثبت‌نام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره 09198553139 (سرکوهکی، مسوول کمیته بسکتبال سه نفره هیات اهواز) تماس بگیرند. این کلینیک، پس از تکمیل ثبت‌نام برگزار می‌شود. این دوره، شامل آموزش مربیگری همراه با تکنیک و تاکتیک و آشنایی با قوانین داوری است.
 
مسوول کمیته بسکتبال سه نفره هیات اهواز بیان کرد: این رشته در تقویم جهانی نیز گنجانده شده است و  رقابت‌های آسیایی و جهانی هم دارد و به صورت آزمایشی نیز در المپیک ریو برگزار شد.
 
وی گفت: ‌ویژگی‌ رشته بسکتبال سه نفره این است که برای همه عمومی و در هر رده سنی قابل انجام است. در استان نیز قرار است این دوره را در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کنیم.
 
سرکوهکی بیان کرد:‌ در تمام دنیا بسکتبال سه نفره با شعار "صلح و دوستی" برگزار می‌شود. این رشته در پارک‌ها، خیابان‌ها و فضاها و مکان‌های عمومی قابل انجام است و به همین دلیل علاقه‌مندان آن در تمام دنیا بسیار هستند.
 
وی در پایان عنوان کرد: ‌ما نیز با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز و آقای شفیع‌پور، شهردار منطقه 2 اهواز در حال نصب حلقه‌های بسکتبال سه نفره در پارک‌ها جهت اشاعه این رشته هستیم.


برچسب ها: بسکتبال ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار