تعفن و آلودگی فاضلاب در مناطق مختلف شهر شادگان مردم را به ستوه آورده و مسئولین فاضلاب شهرستان و استان به جای پاسخگویی و عذرخواهی از مردم شریف شادگان توپ را در زمین همدیگر را می اندازند "> آلودگی فاضلاب در شادگان داد مردم را در آورد!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴

تعفن و آلودگی فاضلاب در مناطق مختلف شهر شادگان مردم را به ستوه آورده و مسئولین فاضلاب شهرستان و استان به جای پاسخگویی و عذرخواهی از مردم شریف شادگان توپ را در زمین همدیگر را می اندازند

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت : تعفن و آلودگی فاضلاب در مناطق مختلف شهر شادگان مردم را به ستوه آورده و مسئولین فاضلاب شهرستان و استان به جای پاسخگویی و عذرخواهی از مردم شریف شادگان توپ را در زمین همدیگر را می اندازند.

به گزارش خبرنگار شوشان، سیدمحمدعلی سیدیان اظهار داشت: وضعیت کنونی بسیاری از مناطق شهر از جمله مزار سیدعلی، خیابانهای شهید باهنر، مولوی، ولی عصر، شهید سلطانی، شهید عراقی، 15 خرداد، منطقه بنی اسد در اکثر روزهای هفته آب فاضلاب در وسط این مناطق سرازیر می گردد. و علیرغم پیگیری های فراوان کماکان و وعده های مسئولین در رفع این معضل اهتمام خاصی مشاهده نمی گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان در ادامه افزود: علیرغم اجرای طرح جامع فاضلاب شهری خدمات لازم را به شهروندان ارائه نمی شود و فوران فاضلاب موجب ایجاد انواع بیماری ها و تعفن خواهد گردید و در بعضی از کوچه ها فاضلاب وارد منازل شهروندان گردیده اما مسئولین فاضلاب از صبر و دیانت مردم سوء استفاده می نمایند و بوی نامناسب و متعفن به شدت مردم این مناطق و هر عابری را آزار می دهد.

سیدیان در ادامه با توجه به بازدید و روزانه اعضای کشور از این مناطق و مراجعات مکرر شهروندان از مسئولین فاضلاب استان و شهرستان و وزارت نیرو عاجزانه درخواست نموده و با توجه به قول و برنامه های قبلی نسبت به رفع مشکلات تلمبه خانه ها و نظارت بیشتر برکار پیمانکاران و اجرای تصفیه خانه فاضلاب اقدام شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار