شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
صبیحه ضیاغم مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در امور بانوان و خانواده از انتخاب بانوان فرهیخته دانشگاه و برگزاری نشستی در این خصوص در استانداری خوزستان خبر داد و گفت: اولین نشست بانوان فرهیخته استان شنبه 8 آبان ماه 95  با حضور دکتر غلام رضا شریعتی استاندار و جمعی از بانوان فرهیخته استان در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

 وی با بیان اینکه زمینه اصلی جلسه در خصوص ارایه مشکلات و پیشنهادات در حوزه سلامت زنان و خانواده های دانشگاهیان و دغدغه این فرهیختگان، مسایل علمی، ارتقا سلامت و فرهنگ و سبک زندگی سالم دانشگاهیان و جامعه است، از حسن توجه استاندار به این حیطه قدردانی کرد.

ضیاغم با اشاره به اینکه همه بانوان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و واحد های تابعه آن به راستی فرهیخته هستند و هر کدام در زمینه کاری مربوطه خوش می درخشند، انتخاب و معرفی تعدادی از این بانوان را کاری بسیار سخت دانست و گفت: در نهایت می بایست از این تعداد بیشمار تنها 7 نفر را به استانداری خوزستان معرفی می شدند.

 مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه عنوان کرد: در نهایت پس از اعلام فراخوان، دکتر مریم محبی متخصص داخلی، دکتر الهام رجائی متخصص روماتولوژی، دکتر راضیه راجی فوق تخصص ریه، دکتر خجسته حسینی نژآد مسئول اداره بیماریهای خاص و سرطان و دکتر مژگان قاسمی مدیر گروه جمعیت، خانواده و بهداشت مدارس بانوان، دکتر بزرگ زاده رئیس بیمارستان طالقانی اهواز، دکتر صادقی مسئول بیماران تالاسمی و اینجانب از بانوانی بودند که در این نشست حاضر شده و عملکرد خود را تشریح کردند.











comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
بیمار تالاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment با سلام و احترام
خواهش میکنم اسم تالاسمی رو از کنار اسم دکتر صداقیان بردارین چون ایشان بجز [...] اوضاع ما هیچ کمکی بهمون نکردن
ازتون میخوام با مراجعه به استانداری خوزستان ازشون توضیح بخواهید که چرا انجمن تالاسمی استان خوزستان و خانم صادقیان بصورت [...] سال هاست که راس کار هستند و انتخابات هیات مدیره برگزار نمیکنن ؟؟
بیشتر از دو هزار بیمار هستیم که داریم از بین میریم اما این [...] میره با استاندار عکس یادگاری میگیره فقط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار