شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
در پي انتشار مصاحبه اي از محمد رويانيان رييس مستعفي هيات مديره تيم سياه جامگان مشهد، اين اپراتور جوابيه اي به تابناك إرسال كرد كه طبق قانون عينا منتشر مي شود.
 در پاسخ به ادعای مطرح شده توسط آقای محمد رویانیان در آن سایت خبری در مطلبی تحت عنوان «رویانیان: همراه اول مقصر وضع وخیم سیاه جامگان است» که به نقل از برنامه «از فوتبال چه خبر؟» رادیو ورزش آمده است، به آگاهی می رساند:
القای این نکته که اوضاع نابسامان باشگاه سیاه جامگان بدلیل عدم حمایت همراه اول بوده است نادرست است؛ زیرا از ابتدای لیگ برتر فوتبال ایران، این تیم فقط توانسته بود در حدود یک میلیون تومان از طریق سامانه ۳۰۴۰ کسب درآمد کند و این ادعا که هم اکنون تیم سیاه جامگان ۷۷۵ میلیون تومان از این سامانه طلب دارد، عجیب و سؤال برانگیز است.
سامانه پیامکی ۳۰۴۰ که قرار بود با همکاری فناپ و سازمان لیگ فوتبال ایران، برای باشگاه سیاه جامگان و سایر تیم ها درآمدزایی داشته باشد؛ برای ادامه فعالیت با مشکل روبرو و مقرر شد سامانه ۳۰۹۰ تنها سامانه رسمی تیم های لیگ برتر فوتبال باشد. یعنی تصمیم قطع سرویس ۳۰۴۰ و تمرکز فعالیتها در سامانه ۳۰۹۰، حاصل توافق نهایی سامانه ها و سازمان لیگ فوتبال ایران بوده است.
برچسب ها: جوابیه ، رویانیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار