شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
 بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

﴿سوره احزاب ـ آیه۲۳﴾

 بار دیگر نسیم ناب شهادت در خوزستان دلیر وزیدن گرفت و یکی دیگر از سروقامتان و فرزندان پاک نهاد این سرزمین در راه دفاع از کیان اسلام عزیز، جان خود را تقدیم درگاه حضرت احدیت نمود و جای جای شهر و دیار ما را عطرآگین نمود.

خبر جانفشانی و پرواز ابدی «محمد کیهانی» از همکاران خدوم و پرتلاش شاغل در شهرداری اهواز، مجموعه مدیریت شهری را در عزای از دست دادن یکی از برجسته ترین و لایق ترین مدیران خود فرو برد  و راستی که وعده الهی تخلف ناپذیر است که ؛ «وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ».

آری؛ فرزند پاک، رعنا و جوان دیار ما «محمد کیهانی» در نجوای عاشقانه خود با معبود، در روزهای سخت مبارزه با یزیدیان زمان؛با قلبی آرام و جانی آگاه، مشتاقانه و بی صبرانه در جستجوی شهادت بود تا در حریم امن الهی آرام گیرد و نام پر افتخارش در دفتر مقدس جهاد و شهادت تا ابدیت ثبت و ضبط شود.

بی هیچ گونه شک و تردیدی، «محمد کیهانی» الگویی بی بدیل و اسوه ای کم نظیر از مدیریت جهادی و فعالیت انقلابی در شهرداری اهواز بود که چون ستاره ای می درخشید و عاقبت در آسمان ولایتمداری و بصیرت به اوج رسید. و راستی که؛ ادامه راه، حفظ یاد و پاسداشت نام این رادمرد عرصه دفاع از حریم آل الله، پاسداری از خیمه گاه ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یکی از رسالت ها و کارویژه های اصلی دوستان و همکاران و همه یاران اوست.

اینجانب به همین مناسبت، شهادت این همکار ارجمند و سرباز دلیر و رشید را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)، ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان، شهروندان اهوازی، همرزمان بزرگوار و خانواده مکرم، صبور و نجیب ایشان تسلیت می گویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار