اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
"نجاتی" با اشاره به تاسیس منطقه ی ویژه ی اقتصادی شهرستان شوش گفت: مجوزهای لازم در این خصوص صادر شده و این منطقه در حال راه اندازی می باشد. وی گفت: منطقه ی ویژه ی اقتصادی با رویکرد کشاورزی و توجه به صادرات صنایع جانبی محصولات کشاورزی تاسیس خواهد شد.
فرماندار: شوش نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه ی محصولات جانبی کشاورزی است
شوشان:فرماندار شهرستان شوش با اشاره به کیفیت و کمیت بالای محصولات کشاورزی شهرستان گفت: آمادگی لازم در جهت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه ی توسعه ی محصولات جانبی کشاورزی را داریم.
رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست سرمایه گذار داخلی با وی که با محوریت راه اندازی کارخانه ی فرآوری ذرت و محصولات جانبی کشاورزی در دفتر فرماندار برگزار شد گفت: شهرستان شوش دارای پتانسیل های زیادی در زمینه ی کشاورزی  و کشت محصول ذرت در استان خوزستان و کشور می باشد.
وی گفت: با توجه ظرفیت بالای تولید محصولات جانبی کشاورزی ، مجموعه ی مدیریت شهرستان شوش نیز از اینگونه طرح ها حمایت جدی را به عمل می آورد.
"نجاتی" با اشاره به تاسیس منطقه ی ویژه ی اقتصادی شهرستان شوش گفت: مجوزهای لازم در این خصوص صادر شده و این منطقه در حال راه اندازی می باشد.
وی گفت: منطقه ی ویژه ی اقتصادی با رویکرد کشاورزی و توجه به صادرات صنایع جانبی محصولات کشاورزی تاسیس خواهد شد.
فرماندار شهرستان شوش وجود منقطه ی ویژه ی اقتصادی را برای تاسیس کارخانه ی فرآوری محصولات جانبی ذرت مناسب عنوان کرد وگفت: باتوجه به نزدیکی این منطقه به جاده ی ترانزیتی اهواز-تهران شرایط لازم برای سرمایه گذاری در این خصوص فراهم می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار