شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کارت شرکت در آزمون داوطلبان سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش از ۱۸ آبان ماه توزیع می‌شود
کارت شرکت در آزمون داوطلبان 12 دستگاه اجرایی ، 68 دانشگاه علوم پزشکی و آزمون وزارت اموزش و پرورش از 18 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش فرار می‌گیرد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون باید با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نام از کارت شرکت در آزمون پرینت گرفته و براساس نشانی و زمان تعیین شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. 

همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است. 

همچنین داوطلبان برای اصلاح مغایرت‌های احتمالی در کارت خود حداکثر تا 20 آبان می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات برای اصلاح اقدام کنند.

در صورتی که مغایرت احتمالی در کارت از طریق سایت قابل رفع نباشد داوطلبان می‌توانند به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. 

نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه 19 و پنجشنبه 20 از ساعت 8 و 30 تا 12  و بعداز ظهر از ساعت 14 تا 17 در باجه رفع نقص مستقر است.

فرایند برگزاری آزمون در نوبت صبح از ساعت 8و 30 و از در نوبت بعد ازظهر از ساعت 14 روز جمعه 21 آبان ماه آغاز می‌شود.

داوطلبان برای دریافت فایل جداول مربوط به شهرستان‌های محل برگزاری آزمون و همچنین اطلاع از جزئیات رفع نقص کارت شرکت در آزمون اینجا کلیک کنند.

برچسب ها: آزمون استخدامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار