شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور فتنه‌گران ۸۸ در سمت وزارت دلیل قانع‌کننده‌ای ندارد و اگر بخواهند به‌عنوان وزیر انتخاب شوند باید اعلام برائت کنند.
مجید کیانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دورود در ارتباط با سه گزینه پیشنهادی برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها 6 ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده اکنون فرصت مناسبی برای تغییر این وزرا نبود و اگر بنا به تغییر بود باید در وزرای اقتصادی اتفاق می‌افتاد چون اکنون کشور با رکود مواجه است.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان مشغول انجام کار خود بود و تغییر آن خیلی مهم نبود از طرفی چون مسابقات المپیک و پارالمپیک انجام شده بود تا دو سال آینده کار جدید و ‌پیچیده‌ای در بحث ورزش نداشتیم.

نماینده دورود و ازنا در مجلس عنوان کرد: اگرچه انتقادات بسیاری به حوزه ورزش و جوانان وارد است، اما بیشترین موضوعی که در کشور باید به آن پرداخته شود مباحث اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی صنایع غیرفعال و نیمه‌فعال، بالا رفتن نرخ اشتغال و پایین آمدن نرخ بیکاری است.

وی بیان کرد: کسی که یک بار برای سمت وزارت معرفی شده است مناسب نیست مجدد معرفی شود بنابراین ما در کشور باید به‌سمت جوان‌گرایی و استفاده  از چهره‌های جدید و نیروهای باانگیزه باشیم.

کیانپور گفت: اگر در بحث انتخاب وزرا مقوله تخصص قوی‌تر و شفاف‌تر دیده شود به‌طور یقین برای توسعه کشور بسیار قوی‌تر و‌ محکم‌تر می‌توانیم حرکت کنیم.

نماینده دورود و ازنا در مجلس با تأکید بر "حامی سیاست‌های خردمندانه دولت هستیم"، اظهار داشت: از سیاست‌های خردمندانه دولت حمایت می‌کنیم تا کارها به‌نحو بهتری انجام شود.

وی تصریح کرد: کسانی که در فتنه 88 حضور داشته‌اند حضورشان در سمت وزارت نمی‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشد و اگر بخواهند به‌عنوان وزیر انتخاب شوند باید اعلام برائت ‌و ثابت کنند که این برائت واقعی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار