محمد تقی صفری جانباز هشت سال دفاع مقدس و یکی از 48 زائر ربوده شده ایرانی ساکن شهر سردشت زیدون امروز پس از 159 روز اسارت با استقبال پرشور مردم بخش زیدون به آغوش خانواده خود برگشت. "> اسارت ما جز زیبایی برای اسلام نبود
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۹

محمد تقی صفری جانباز هشت سال دفاع مقدس و یکی از 48 زائر ربوده شده ایرانی ساکن شهر سردشت زیدون امروز پس از 159 روز اسارت با استقبال پرشور مردم بخش زیدون به آغوش خانواده خود برگشت.

به گزارش شوشان، وی در جمع مردم شهر سردشت زیدون اظهار داشت: مردم بدانید که جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند متعال در همه عرصه ها و در دنیا می درخشد و مبارزه و استقامت می کند.

وی افزود: به فضل خدا قله های بلند را یکی پس از دیگری فتح خواهیم کرد.

صفری افزود: مردم ما باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس و در دوران تحریم و مسائل مختلفی که دشمنان این نظام برایش به وجود می آورند سرافرازانه از میدان بیرون خواهد آمد.

وی تصریح کرد: امروز با اقتدار حکیمانه و با مدیریت آگاهانه ولی فقیه در تمامی عرصه های دنیا پیروز هستیم و آمریکا و رژیم صهونیستی را نابود خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با کمال افتخار می گویم که از تبار زیدون و از مردان میدان زیدون و رزمنده زیدون هستم افتخار می کنم که آزاده بخش زیدون و فرزند زیدون و پیرو ولایت فقیه هستم و وجودم و تمام توان خود را برای اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه تسلیم می کنم.

وی در ادامه گفت: امروز در هر کجای دنیا اسلام در خطر بیفتد ما آماده و حاضریم جان ناقابل خود را بدهیم امروز اسلام در یک محدوده خاص و کوچک نیست امروز اسلام در سراسر جهان و دنیا است و دفاع از اسلام در تمام عالم حد و مرزی ندارد.

وی در پایان اظهار داشتند: خداوند شاهد است این 159روز اسارت برای ما جز زیبایی برای اسلام نبود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار