شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
مشخص شدند:
مسابقات قهرمانی ووشو خوزستان با معرفی تیم‎های برتر به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این پیکارها جمعه و شنبه (هفتم و هشتم آبان‎ماه) در آکادمی ووشو اهواز برگزار شد.

 
این رقابت‎ها با شرکت 49 ووشوکار در قالب تیم‎هایی از سراسر استان و در رده‎های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در بخش تالو به انجام رسید.

 

در پایان رقابت‎ها و در رده سنی بزرگسالان، تیم هیات اهواز با سه طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی نخست ایستاد، هیات رامشیر با کسب دو نشان طلا و دو نقره مقام دوم را کسب کرد و تیم هیات امیدیه نیز با دو طلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

در ده سنی جوانان، تیم هیات رامشیر با کسب چهار نشان طلا مقام اول را به دست آورد، هیات اهواز با یک طلا و سه نقره دوم شد و هیات بهبهان با یک نشان طلا و یک برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

همچنین در رده سنی نوجوانان، عنوان نخست به هیات ماهشهر با دو طلا، دو نقره و یک برنز رسید، هیات رامشیر با یک طلا و دو برنز به مقام دوم نائل آمد و تیم بهبهان نیز با یک طلا در رده سوم ایستاد.

 

سرانجام در رده سنی نونهالان هم، تیم هیات ماهشهر با دو طلا و یک برنز به مقام اول رسید، تیم اهواز با یک نشان طلا و دو نشان نقره دوم شد و تیم رامشیر هم با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز سوم شد.

 

نفرات اول تا سوم هر یک از اوزان این رقابت‎ها به مسابقات انتخابی استان دعوت شدند.
برچسب ها: برترین ، مسابقات
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار