اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
سعداوی:مسوولان تیم‌ملی نیم‌نگاهی به فولاد داشته باشند
درخواست ما از کمیته داوران و داوران محترم این است که به این موارد بیشتر دقت کنند تا در ادامه رقابت ها دیگر شاهد موارد این چنینی نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که چند بازیکن تیم مان استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، گفت: امیدوارم مسوولان تیم‌ملی و اعضای کادر فنی، نیم‌نگاهی به مجموعه تیم ما داشته باشند.

 

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد:‌ بعد از بازی با استقلال تهران، یک جلسه بازپروری انجام دادیم و بعد تمرینات تیم را برای یک روز تعطیل کردیم. سپس از روز یکشنبه تمرینات‌مان را برای دیدار با فولاد یزد از سری رقابت‌های جام حذفی آغاز کردیم.

 
از عوامل باشگاه قدردانی می‌کنم

 
وی در ادامه بیان کرد: جا دارد از تمام عوامل باشگاه که شرایطی را برای کمک به تیم ایجاد کرده اند، تشکر کنم. همچنین باید از بازیکنانم که برای دیدار با استقلال تهران علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت و بازیکن آسیب دیده و سرماخورده داشتیم و توانستند با تلاش کادر پزشکی به بازی برسند، تشکر ویژه داشته باشم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت:‌ از نوع بازی بازیکنام در دیدار برابر استقلال تهران و همچنین موقعیت‌هایی که ایجاد کردند، خرسند هستیم اما واقعیت این است که ما استحقاق گرفتن سه امتیاز را داشتیم که متاسفانه این امر محقق نشد. به هر حال پرونده بازی با استقلال تهران بسته شد و اکنون تمرکزمان روی بازی با فولادیزد است و سعی می‌کنیم با درس هایی که از این دیدار و بازی‌های گذشته گرفتیم، استفاده کنیم تا در دیدارهای آینده، اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم.

 
بازیکنانم به خودباوری خوبی رسیده‌اند

 
وی خاطرنشان‌کرد: بازیکنانم با تمام وجود در هر جلسه تمرینی تلاش می‌کنند و به خودباوری خیلی خوبی رسیده‌اند. خوشبختانه همه دست به دست هم داده‌ایم تا روند موفقیت‌های‌مان ادامه داشته باشد. باید از هواداران اصیل باشگاه فولادخوزستان که سرمایه‌های اصلی ما هستند و از جلسات تمرینی گرفته تا روز مسابقه، به حمایت ما می‌آیند نیز قدردانی کنم. این هواداران در دیدار با استقلال تهران علی‌رغم این‌که از حریف عقب افتاده بودیم، دست از حمایت ما بر نداشتند تا در نهایت موفق به گلزنی شدیم.

 

سعداوی بیان کرد: در حال حاضر شرایط‌مان خوب است و فقط تعدادی بازیکن آسیب دیده داریم که در حال تلاش هستیم تا در روزهای باقی‌مانده آماده شوند تا بتوانیم با یاری خداوند همین روند را حفظ کنیم و ارتقا دهیم.
 

از حریف جام‌حذفی‌مان غافل نمی‌شویم

 
وی در ارزیابی از تیم فولاد یزد، عنوان کرد:‌ ما از این تیم خیلی خوب، غافل نمی‌شویم و فیلم بازی‌های آن را دیده‌ام. این تیم قابل احترام و دارای هواداران بسیار خوب است و مطمئنا کار سختی برابر این تیم خوب و جوان خواهیم داشت ولی ما هم هدف داریم و تلاش می‌کنیم تا کیفیت خوبی را ارائه دهیم و امیدوار هستیم که این ارائه این کیفیت، همراه با نتیجه باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه در پاسخ به این سوال که نظرتان درخصوص عملکرد اسماعیل شریفات چیست؟ گفت:‌ اسماعیل شریفات در بازی با تراکتورسازی دچار مصدومیت شد و ما تجربه این چنینی را یک‌بار در بازی اول‌مان برابر ماشین‌سازی تبریز داشتیم. او در دقیقه یک مسابقه با ماشین‌‌سازی دچار آسیب‌دیدگی شد ولی او را بیش از 60 دقیقه در بازی نگه داشتیم و همین باعث شد که چهار بازی او را در اختیار نداشته باشیم. باتوجه به این‌که پیش از دیدار با استقلال‌تهران هم مصدوم بود و کادر پزشکی بسیار تلاش کرد تا او را به این مسابقه برساند، باید بگویم تا زمانی که در بازی بود، عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و کادرفنی کاملا از او راضی بود.

 مقابل استقلال مجبور به تعویض شریفات شدیم

وی افزود:‌ اما به دو دلیل مجبور به تعویض او شدیم؛ یکی این‌که نمی‌خواستیم آسیب دیدگی او تشدید شود و دیگر این‌که تفکرات فنی پشت این تعویض بود. به هر حال نه تنها از نوع فعالیت شریفات، بلکه از نوع فعالیت تمام بازیکنان تیمم کاملا راضی هستم. همچنین از سه جایگزینی که در دیدار با استقلال تهران به زمین آمدند، رضایت داریم و جا دارد از بازیکنانی هم که در لیست 18 نفره ما برای این بازی نبودند ولی روز مسابقه با آمدن به رختکن، به هم‌تیمی‌های خود روحیه دادند نیز قدردانی کنم.

 تیم‌مان یکدل است

 وی بیان کرد:‌ خوشبختانه هم خودم و هم دیگر اعضای کادر فنی به اندازه کافی تجربه‌ای که باید از لیگ برتر داشته باشیم را داریم و  همه چیز را رصد می کنیم و شک نکنید جو صمیمی که بین کادر فنی و تک‌تک بازیکنان وجود دارد، جزو کم‌نظیرترین تیم‌های لیگ از این نظر هستیم. بازیکنانم از هر جهت با تمام وجود به هم عشق می‌ورزند و ارتباط بسیار خوبی با هم دارند و این نوید روزهای خوب را می‌دهد. اکنون هواداران نیز یکدل و یک صدا به حمایت و تشویق تیم می‌پردازند و مجموعه تیمی ما هم یکدل است، به صورتی که این موضوع غیرقابل بیان می‌باشد. به هر حال امیدوارم خروجی تمام این موارد،‌ باعث سرافرازی باشگاه فولادخوزستان و فوتبال خوزستان باشد.
 
مسوولان تیم‌ملی نیم‌نگاهی به فولاد داشته باشند

 سعداوی با درخواست از مسوولان تیم‌ملی جهت نگاه به تیم فولادخوزستان، عنوان کرد:‌ به جرات می‌توانم بگویم ما در حال حاضر چند بازیکن را داریم که می‌توانند به تیم‌ملی کمک کنند و استحقاق پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را دارند. امیدوارم مسوولان تیم‌ملی و اعضای کادر فنی، نیم‌نگاهی به مجموعه تیم ما داشته باشند.

 
از داوری بازی با استقلال تهران به شدت متضرر شدیم

 
وی در ادامه با گریزی به داوری دیدار تیمش برابر استقلال تهران نیز گفت:‌ سه صحنه مشکوک در این دیدار دیده شد؛ دو خطای مشکوک روی عبدالله ناصری و اسماعیل شریفات انجام شد که خطایی که روی شریفات اتفاق افتاد، پنالتی و همراه با اخراج بازیکن حریف بود، ضمن این که این اتفاق با شروع نیمه دوم بود و تصور کنید حریف 10 نفره می شد و چه بسا نتیجه بازی نیز می توانست به گونه ای دیگر رقم بخورد. داور در ادامه هم ناصری را سه اخطاره کرد که بر این اساس تیم ما به شدت از داوری متضرر شد. درخواست ما از کمیته داوران و داوران محترم این است که به این موارد بیشتر دقت کنند تا در ادامه رقابت ها دیگر شاهد موارد این چنینی نباشیم.  همچنین رشید‌ فرخی در این بازی شوتی را زد که احساس شد در محوطه جریمه به دست بازیکن حریف برخورد کرده است.

تیم جوان‌مان بازی خوبی برابر استقلال ارائه داد

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ما موقعیت‌های بسیار خوبی مقابل استقلال تهران که از نظر بودجه و بازیکن قابل قیاس با ما نیست، داشتیم. تیم جوان ما فوتبال زیبایی ارائه داد، به صورتی که همگان از مشاهده آن لذت بردند. باید بگویم تمام عوامل باشگاه و هواداران در به اجرا گذاشتن چنین فوتبالی نقش داشتند. هدف ما از پرداختن به فوتبال این است که با نوع رفتاری که از نظر فنی و اخلاقی از خود‌مان به نمایش می‌گذاریم، باعث لذت بردن تماشاگران از فوتبال شویم و به پیشرفت این رشته نیز کمک کنیم.

 

وی عنوان کرد:‌ از تمام عوامل اجرایی این بازی از جمله آقای طالقانی، رییس هیات فوتبال استان و نیروی انتظامی که در برقراری نظم نقش داشتند و باعث شدند که مسابقه در آرامش برگزار شود نیز قدردانی می‌کنم
برچسب ها: مسوولان ، فولاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار