تمام خیابان حجت و حتی فرعی های آن از جمعیت پوشیده بود و 2 خودرو قرمز رنگ آتش نشانی در محل حضور داشتند که این مسله ما را بیشتر نگران کرد چون که زمان زیادی از وقوع حادثه گذشته بود و ما بی اطلاع در طبقه آخر بودیم

"> حادثه در سرزمین سحرآمیز اهواز / بازی با جان مردم
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۰

تمام خیابان حجت و حتی فرعی های آن از جمعیت پوشیده بود و 2 خودرو قرمز رنگ آتش نشانی در محل حضور داشتند که این مسله ما را بیشتر نگران کرد چون که زمان زیادی از وقوع حادثه گذشته بود و ما بی اطلاع در طبقه آخر بودیم

 

شوشان/ تیموری : در پی وقوع حادثه ای نامعلوم در شب بیستم فروردین ماه سال 91 فضای داخلی مجتمع سیتی سنتر مهزیار اهواز در دود غلیظی قرار گرفت که به دنبال آن ساکنین و بازدید کنندگان و پرسنل مجتمع در خیابان حجت زیتون کارمندی تجمع نمودند.

زوج جوانی که در زمان وقوع حادثه در مجتمع حضور داشتند گفتند:ساعت 8:30 دقیقه شب به مرکز خرید سیتی سنتر مهزیار آمدیم تا لحظات شادی را در سرزمین سحرآمیز بگذرانیم چیز زیادی نگذشته بود که در طبقه آخر دود نسبتا غلیظی فضا را گرفت و در پی آن پرسنل مردم را از وقوع حادثه باخبر کردند .

این زوج اظهار داشتند: ما و خیلی از خانواده ها به همراه کودکانشان و حتی بزرگترهایشان در طبقه آخر که سرزمین سحر آمیز است حضور داشتیم چراکه این قسمت از ساختمان با کاربری فضای شاد و تفریحی ساخته شده است و از تجهیزات تفریحی برخوردار بود .

وی افزود: روی برخی دیوارها تابلو پله های اضطراری نصب شده بود و همچنین تابلوی عکاسی ممنوع و ما از جهت مشخص شده روی تابلوها راه خروج از ساختمان را پیدا کردیم.

وی ادامه داد: هیچگونه هشداری در ساختمان نبود و حتی آژیری برای اعلام خطر کشیده نشد تا ما و خیلی از کسانی که در طبقه آخر مجتمع بودیم از وقوع حادثه باخبر شویم و ما با دیدن دود در فضای ساختمان خودمان از حادثه باخبر شدیم که این مسله یک ضعف بزرگ برای مسولین این مکان است.

وی با تمام اضطراب و نگرانی که از وقوع حادثه در چهره جوانش نمایان بود گفت:درحین خروج از ساختمان از پله های اضطراری که در پشت ساختمان البته در فضای بسته بود به سمت طبقه های پایین تر آمدیم و با روسری و لباسهای مان جلوی بینیمان را گرفته بودیم چون کاملا هوای ساختمان آلوده از دود بود و ما با مشکل نفس می کشیدیم.

وی تصریح کرد: در حین خروج از ساختمان سیتی سنتر مهزیار در پله های اضطراری آقایان پرسنل حضور داشتند ومردم را به سمت طبقات پایین تر راهنمایی می کردند و آنگونه که مشخص بود قبل از ما تمام ساختمان از افراد دیگر تخلیه شده بود و ما در سرزمین سحر آمیز در طبقه آخر آخرین کسانی بودیم که از ساختمان خارج شدیم .

میلاد همسر مریم اظهار داشت: تمام خیابان حجت و حتی فرعی های آن از جمعیت پوشیده بود و 2 خودرو قرمز رنگ آتش نشانی در محل حضور داشتند که این مسله ما را بیشتر نگران کرد چون که زمان زیادی از وقوع حادثه گذشته بود و ما بی اطلاع در طبقه آخر بودیم و واقعا این مسله تاسف برانگیز است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
comment
0
0
comment من دیروز رفتو سرزمین سحر آمیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار