درگذشتگان این حادثه عبارتند از: مرحوم مصطفی حیدری ( خبرنگار و فرزند فاضل حیدری سردبیر و اخوی حجت الاسلام رضا حیدری مدیرمسئول هفته نامه چشم انداز فردا، رضا جلالی رییس حراست شهرداری حمیدیه، مجتبی خداداد نژاد و علی بهرکانی از موسسه علمی فرهنگی صدیقین و از بچه های مسجد موسی بن جعفر (ع) میدان 15 خرداد اهواز. "> در گذشت 4 زائر اهوازی در مشهد مقدس
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷

درگذشتگان این حادثه عبارتند از: مرحوم مصطفی حیدری ( خبرنگار و فرزند فاضل حیدری سردبیر و اخوی حجت الاسلام رضا حیدری مدیرمسئول هفته نامه چشم انداز فردا، رضا جلالی رییس حراست شهرداری حمیدیه، مجتبی خداداد نژاد و علی بهرکانی از موسسه علمی فرهنگی صدیقین و از بچه های مسجد موسی بن جعفر (ع) میدان 15 خرداد اهواز.

اختصاصی شوشان : متاسفانه با خبر شدیم پنج تن از زائران اهوازی که به مناسبت ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جهت زیارت آن حضرت و شرکت در مراسمات عزاداری به مشهد مقدس سفر کرده بودند در این شهر دچار حادثه شدند که متاسفانه 4 تن از آنان جان خود را از دست دادند و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا دعوت حق را لبیک گفتند.

جزییات خبر این حادثه بدین شرح است: پنج تن در يک واحد از يک مجتمع واقع در خيابان دانش غربي مشهد دچار گازگرفتگي شدند و ۴ تن از آنان جان خود را از دست دادند و يک تن ديگر در شرايط وخيم به بيمارستان منتقل شد.

علي اکبر حکم آبادي سرپرست آتش نشاني مشهد با بيان اين خبر افزود: عصر روز شنبه 23 دی ماه يک مورد حادثه گازگرفتگي به آتش نشاني مشهد اعلام شد که در پي مراجعه آتش نشانان به محل حادثه مشخص شد پنج تن از هموطنان ما که زائران امام رضا(ع) بودند و از اهواز به مشهد سفر کرده بودند و در يک مجتمع در حال بازسازي اقامت داشتند دچار گازگرفتگي شدند.

وي افزود: ۴تن از اين ۵نفر که بين ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند در اثر گازگرفتگي جان خود را از دست داده بودند و يک تن با شرايط وخيم جسمي به بيمارستان منتقل شد.

وي علت بروز اين حادثه را نصب پکيج در واحد ۲۰متري عنوان کرد و افزود: درحالي که پکيج بايد حداقل در فضاي صدمتري نصب شود، به اين دليل CO2 موجود در محل موجب بروز اين حادثه شده است.

وي ادامه داد: اين مجتمع که درحال بازسازي است خارج از ضوابط اقدام به پذيرش کرده است که به دستور قاضي کشيک اين مجتمع پلمب شد.

به گزارش شوشان درگذشتگان این حادثه عبارتند از: مرحوم مصطفی حیدری ( خبرنگار و فرزند فاضل حیدری سردبیر و اخوی حجت الاسلام رضا حیدری مدیرمسئول هفته نامه چشم انداز فردا، رضا جلالی رییس حراست شهرداری حمیدیه، مجتبی خداداد نژاد و علی بهرکانی از موسسه علمی فرهنگی صدیقین و از بچه های مسجد موسی بن جعفر (ع) میدان 15 خرداد اهواز.

همچنین حال یکی از زارئران بنام فرخی نیز وخیم گزارش شده است. شوشان این حادثه را به خانواده های این عزیزان به خصوص جناب حاج فاضل حیدری و حجت الاسلام والمسلمین رضا حیدری سردبیر هفته نامه وزین چشم انداز تسلیت عرض می نماید. خداوند روح آنان را با حضرت ثامن الحج (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت قرین رحمت بفرماید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار