اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

تیم فوتبال جوانان شهرداری بندر امام خمینی (ره) روز چهارشنبه ۴ آبان ماه۹۵ در اولین بازی دربی از سری مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور مقابل تیم پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) با نتیجه یک بر صفر توانست تیم حریف را مغلوب سازد . . . 



 تیم فوتبال جوانان شهرداری بندر امام خمینی (ره) روز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۹۵ در اولین بازی دربی از سری مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور مقابل تیم پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) با نتیجه یک بر صفر توانست تیم حریف را مغلوب سازد.

 
در این دیدار دیدنی که در ورزشگاه تختی بندر امام خمینی (ره) انجام شد شاهد استقبال بی نظیری از تماشاگران بعد از سال ها بودیم.

جوانان شهرداری بندر امام خمینی (ره) در دقیقه 40 با یک ضربه ایستگاهی توانستند دروازه پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) را باز نموده و نتیجه را به نفع خود به پایان رسانند. ضمناً یکی از بازیکنان شهرداری بندر امام خمینی (ره) در دقیقه 56 توسط داور از زمین بازی اخراج گردید و همچنین در دقیقه 74 بازی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه توسط دروازه بان شهرداری مهار گردید و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری بندر امام خمینی (ره) گردید و شهرداری بندر امام خمینی (ره) با کسب این 3 امتیاز در جدول رده بندی از هفته دوم لیگ مسابقات دسته یک کشور در جایگاه دوم بعد از تیم ملی حفاری اهواز ۶ امتیازی ایستاد.

در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور، تیم فوتبال جوانان شهرداری بندر امام خمینی (ره) روز سه شنبه مورخ 95/08/11 رأس ساعت 30 :15 مهمان تیم ایرانجوان بوشهر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار