شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
سرپرست فدراسیون کاراته گفت: موفقیت تیم ملی در رقابتهای جهانی نتیجه یک کار تیمی بود که حمایت خوب خانواده بزرگ کاراته بخصوص پیشکسوتان و قهرمانان در رقم خوردن آن نقش پررنگی داشت.


رئیس فدراسیون کاراته با وجود موفقیت اخیری که کسب کرده برنامه ای برای ماندن در فدراسیون ندارد. 
به گزارش تابناک ورزشی، سیدحسن طباطبایی در مورد شرایط کاراته گفت: بیست و سومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان به گواه تمامی کارشناسان حاضر در محل مسابقات در بالاترین سطح فنی برگزار شد و تیم ملی ایران با برخوداری از جوانانی مستعد و با انگیزه و کادر فنی مجرب موفق شد این آزمون بزرگ را با موفقیت پشت سر بگذارد. 

وی ادامه داد: ما در چند ماه اخیر صادقانه تلاش داشتیم دو کار مهم را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم. اول برگزاری رقابتهای انتخابی شفاف و بدور از حرف و حدیث طبق برنامه و نظر کادر فنی و دوم فراهم آوردن شرایط مناسب برای برگزاری اردوهای تمرینی و آماده سازی ملی پوشان بود که نتیجه کسب شده حکایت از موفقیت در اهداف و اجرای برنامه های طراحی شده کادر فنی و فدراسیون دارد.

سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص انتخاب کادر فنی هم گفت: ما در این بخش توانستیم انتخاب خوبی داشته باشیم و کمیته فنی با دقت لازم و بررسی دقیق برنامه ها، بهترین گزینه را انتخاب کرد و در مدت آماده سازی تیم ملی نیز پیشکسوتان و قهرمانان پیشین تیم ملی با حضور در اردوهای تیم ملی حمایت خوبی را از کادر فنی و اعضای تیم ملی شاهد بودیم تا مراحل آماده سازی با کمترین حاشیه پیگیری شود.

طباطبایی در مورد نتایج ضعیف بانوان گفت: قبول دارم در این بخش انتطارات برآورده نشد ولی باید توجه داشته باشیم که این دومین حضور بانوان روی تاتامی جهان بود. بانوان ما تجربه مردان در مسابقات جهانی را ندارند. معتقدم بانوان ما ظرفیت و توانایی بالایی دارند که باید آسیب شناسی شده و این توانایی را از قوه به فعل تبدیل کنیم.

وی در مورد قول اهدا ماشین به مردان طلایی کاراته گفت: وظیفه داریم از تلاش و افتخار آفرینی ملی پوشان کاراته تجلیل کنم ولی در هیچ گفتگویی از این موضوع صحبت نکردم. قدردانی از تیم ملی را دو مقوله پیگیری می کنیم. اول آنکه بر اساس مصوبه دولت و با همکاری وزارت ورزش جوایز قهرمانان را فراهم کنیم و در مقوله دوم هم در حال رایزنی با اسپانسر هستیم تا با برگزاری مراسمی باشکوه هدایای نقدی را به ملی پوشان اهدا کنیم.

سرپرست فدراسیون در پاسخ با این سئوال که با رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آیا با منتظر برگزاری انتخابات کاراته باشیم یا خیر گفت: از ابتدای مسئولیت خود در فدراسیون کاراته برنامه ای برای ماندن در فدراسیون نداشته و تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط برگزاری مجمع بکار گرفتم و در موضوع تابع تصمیم وزارت ورزش هستم و اکنون نیز هدفی جز این برگزاری مجمع و انتخاب رئیس آینده فدراسیون ندارم.

طباطبایی در پایان در خصوص ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست فدارسیون کاراته گفت: در این مورد باید به آئین نامه مراجعه کنیم ولی در این مورد هم تابع تصمیم وزارت ورزش هستم. البته بازهم اگر قرار به ثبت نام مجدد صورت گیرد، من برنامه ای برای ثبت نام نخواهم داشت و برای برگزاری مجمع تلاش می کنیم.
برچسب ها: طباطبایی ، کاراته
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار