اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: دولت در سه سال گذشته با وجود تنگناها و سختي‌ها در زمينه كنترل تورم در كشور اقدامات مهمي انجام داد، بايد به دولت كمك كرد تا در كنار كنترل تورم پروژه‌هاي نيمه تمام را به سرانجام برساند. محمدرضا باهنر افزود: فارغ از گرايش‌هاي سياسي كه در بين همه فعالان اين عرصه وجود دارد، بايد گفت كه لازم است پس از انجام رقابت‌هاي انتخاباتي بحث‌هاي انتخاباتي تمام شود و همه با اتحاد و همدلي براي پيشرفت كشور، به دولت كمك كنند.

وی تصريح كرد: براي تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام، دولت به اعتباري بالغ بر ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار ميليارد تومان پول نياز دارد كه از نظر فني و مهندسي تامين اين پول در اين زمان بد اقتصادي امكانپذير نيست. باهنر با بيان اينكه در صورت رضايت مردم، دولت هزينه يارانه‌ها را به دست استانداران بسپارد، خاطرنشان كرد: اگر يك هزار و ۷۰۰ ميليارد تومان كه هر ماه صرف پرداخت يارانه مي‌شود، در اختيار استانداران قرار گيرد اين پروژه‌‌ها نيز تعيين تكليف مي‌شود.

 وی با اشاره به اينكه نگرش انتقال سرمايه‌گذاري‌ها از دولت به سمت بخش خصوصي يك نگرش قدرتمند است، اظهارداشت: يارانه بايد به افراد نيازمند پرداخت شود و دولت مابقي اين پول‌ها را صرف پروژه‌هاي نيمه‌تمام در سراسر كشور كند. باهنريادآور شد: مي‌توان به موضوع يارانه‌هايي كه دولت به مردم پرداخت مي‌كند اشاره كرد كه اگر دولت موافقت كند و استاندار نيز شجاعت داشته باشد مي‌توان پرداخت يارانه‌ها را در هر استان به استاندار همان‌جا سپرد كه با اين كار اتفاقات مهمي در استان‌ها رخ خواهد داد. باهنر افزود: البته ممكن است كه دولت نيز با اين موضوع مخالفت كند، اما استانداران مي‌توانند چنين ايده‌هايي را پيگيري كنند و با شرط رضايت مردم و آرامش خاطرشان به اين مهم بپردازند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار