شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان:
رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: اگر در زمان تصدی هر استاندار، یک مصوبه نیز اجرا می شد اکنون هیچ مشکلی در بخش همگانی و قهرمانی ورزش نداشتیم.
 
 حمید سالمی در جلسه شورای ورزش استان که امروز (چهارشنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: باید بگویم پرونده شورای ورزش در استانداری، پر از مصوبات است و اگر در زمان تصدی هر استاندار، یک مصوبه نیز اجرا می شد اکنون هیچ مشکلی در بخش همگانی و قهرمانی ورزش نداشتیم.
 
وی بیان کرد: برای فعال کردن ورزش همگانی در پارک ها و ایستگاه های ورزشی اهواز جلساتی را با شهرداری و شورای شهر داشتم که درنهایت منجر به افتتاح ورزش صبحگاهی، عصرگاهی و شامگاهی در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش شد.
 
رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: فدراسیون همگانی دارای سند تحولی است که متشکل از تمام برنامه های مدنظر وزارت ورزش و جوانان می باشد و ما نیز طبق این سند در حال کار کردن هستیم. یکی از برنامه های ما فعال کردن ایستگاه های ورزشی است که فعال شدن آن ها در تندرستی مردم بسیار نقش دارد.
 
وی افزود: یکی دیگر از برنامه ریزی های مدنظر این سند، فعال شدن ورزش کارکنان دولت است. همچنین امیدوارم همه به برگزاری همایش های پیاده روی در استان کمک کنند، چرا که یکی از حسن های چنین همایش هایی، همبستگی ملی بین مردم است و انتظار داریم که فرمانداران در این زمینه به ما کمک کنند.
 
سالمی با بیان این که متاسفانه ما در خوزستان اسپانسر نداریم، گفت: در این جا هیچ کسی به ما کمک نمی کند و مشکلاتی در بخش برگزاری همایش های پیاده روی داریم.
 
وی ادامه داد: ایجاد جاده سلامت نیز می تواند با توجه به این که مردم علاقه مند به ورزش هستند، در سلامتی آن ها تاثیرگذار باشد. همچنین امیدوارم تجهیزات فرسوده بازسازی شوند. به هر حال با توجه به این که شهر اهواز، حاشیه نشین زیاد دارد و حقی هم در سبد ورزش دارد، باید به آن توجه شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار