در جمعه گذشته 2 حادثه در اهواز اتفاق افتاد كه يك طرف اين حوادث شهرداري اهواز و طرف ديگر آن مساله گاز بود.

"> با جان شهروندان بازی نکنید
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱

در جمعه گذشته 2 حادثه در اهواز اتفاق افتاد كه يك طرف اين حوادث شهرداري اهواز و طرف ديگر آن مساله گاز بود.

 

شوشان : در جمعه گذشته 2 حادثه در اهواز اتفاق افتاد كه يك طرف اين حوادث شهرداري اهواز و طرف ديگر آن مساله گاز بود. حادثه اول در ساختمان شهرداري منطقه 2 اهواز بود كه بدليل فرسودگي لوله هاي داخلي و نشت گاز انفجار صورت گرفت و قسمتي از ساختمان شهرداري این منطقه منهدم گرديد.

حادثه دوم يا بهتر بگویيم شبه حادثه كه پتانسيل حادثه وخيم تر را داشت و مي توانست جان تعداد زيادي از مردم را بگيرد و حادثه اي جبران ناپذير را ايجاد كند در ميدان فرودگاه اهواز بود كه بيل مكانيكي شهرداري اهواز در لوله 8 اينچ گاز با سوراخي حدود 7 سانتي متر را ايجاد كرد در صورتي كه نيروهاي امدادي بر اساس اطلاع رساني مردمي متوجه موضوع نمي شدند يك جرقه كوچك كافي بود تا انفجار ناخواسته صورت بگيرد و مردم رهگذر اطراف را بكام مرگ بكشاند و روزها گاز مصرفي مناطق مختلف شهر قطع گردد.

در هر دو مورد بي احتياطي شهرداري محرز است و جاي سؤال است شهرداري محترم اهواز كه به محض مشاهده يك حفاري يا ساختمان سازي بودن مجوز اقدام به جمع آوري اثاثيه نيروهاي اجرايي مي نمايد در مورد حادثه دوم چرا بدون مسئوليت عمل كرده و بدون اجازه روي كليدور معروف لوله هاي نقشه گاز در ميدان فرودگاه اقدام نموده؟ چرا مسئولين و ناظرين محل پس از سوراخ كردن لوله گاز بدون خبر دادن به امداد گاز محل را ترك كرده اند؟!!

آيا همه ما جز يك وظيفه واحد آن هم خدمت كردن به مردم را داريم؟ انتظاري كه از شركت ها و سازمان هاي حفار و خدمت رسان در استان وجود دارد رعايت نكات ايمني مي باشد تا با جان شهروندان بازی نشود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار