اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
فرماندار شوش:
نجاتی فرماندار شوش گفت:بخش شاوور به دلیل گستردگی وپراکندگی روستاها دارای مشکلاتی از نظر سرویس ایاب وذهاب دانش آموزان دختر مناطق روستایی، دختران بازمانده از تحصیل،نوسازی و بازسازی مدارس فرسوده و کانتینری ،بدهی مدارس به آب و برق و همچنین کمبود زیرساخت های آموزشی می باشد.
شوشان:نشست بررسی مشکلات آموزش وپرورش منطقه ی شاوور شهرستان شوش با استاندار خوزستان برگزار شد
 فرماندار شهرستان شوش گفت: با پیگیری های صورت گرفته نشستی با حضور استاندار خوزستان در زمینه ی بررسی مشکلات آموزش و پرورش منطقه ی شاوور شهرستان شوش برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست بررسی مشکلات آموزش وپرورش منطقه ی شاوور که با حضور استاندار خوزستان ,مدیرکل آموزش وپرورش استان خوزستان و همچنین ریاست آموزش وپرورش شاوور که شامگاه امشب (پنچ شنبه) شب در محل دفتر استاندار برگزار شد گفت: با توجه با اینکه بخش شاوور به دلیل گستردگی و پراکندگی روستاها دارای مشکلاتی از نظر سرویس ایاب ذهاب دانش آموزان دختر مناطق روستایی، دختران بازمانده از تحصیل،نوسازی و بازسازی مدارس فرسوده و کانتینری  ،بدهی مدارس به آب و برق و همچنین کمبود زیرساخت های آموزشی می باشند نشستی با هدف بررسی و رفع این مشکلات با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.
نجاتی گفت: در این نشست استاندار خوزستان دستورات لازم را در زمینه های مختلف جهت پیگیری و رفع مشکلات آموزش و پرورش منطقه ی شاوورصادر کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار