شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹

رييس اداره پيش‌بيني اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: پیرو اطلاعیه هواشناسي و به دنبال تغییرات فشار هوا در سطح زمین بر روی منطقه و وزش بادهای قابل ملاحظه، پدیده گرد و غبار در خوزستان شکل خواهد گرفت.

بهرام جنتي اظهار كرد: انتظار داریم وضعیت گرد و غبار به تناوب تا روز چهارشنبه در استان تداوم داشته باشد.

وي افزود: زبانه‌های سیستم پرفشار شمالی تا چندین روز آینده نیز بر روی خوزستان مستقر بوده و موجب ریزش هوای سرد بر روی استان خواهند شد.

جنتي ادامه داد: طی روز جاری تا فردا تغییرات فشار هوا در جنوب استان و شمال خلیج فارس، وزش بادهای شدید و مواج بودن خلیج فارس را سبب خواهد شد. همچنین در لایه میانی جو تا اوایل هفته آینده خوزستان در دامنه امواج پایدار مشاهده می‌شود.

وي گفت: بر این اساس، در 24 ساعته آينده آسمان خوزستان صاف تا قسمتی ابری بعضا همراه با غبار محلی و مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و انتظار وزش بادهای قابل‌ملاحظه در قسمت‌های جنوبی استان و شمال خلیج فارس تا روز آینده وجود دارد.

رييس اداره پيش‌بيني اداره‌كل هواشناسي خوزستان عنوان كرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه با 0.4- و شوش با 16.4 درجه سانتیگراد به ترتیب خنك‌ترين و گرمترین نقاط استان گزارش شده‌اند. همچنين حداکثر دمای اهواز به 15 و حداقل به 5 درجه سانتی گراد خواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار