شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
فرماندار هندیجان:
فرماندار هندیجان گفت: 13 آبان روز تحقیر و به ذلت کشاندن آمریکای جهان خوار و مستکبر است. مردم ما و نیروهای مسلح ما تاکنون شدیدترین تحقیرها را نصیب جنایتکار جهانی کردند و در آینده هم می‌کنند.
سید مهران رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: امسال هم همانند سال‌های گذشته دانش آموزان، دانشجویان، مردم عزیز و قدرشناس همراه با مسئولین نظام امروز فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را کوبنده‌تر سر دادند.


وی افزود: 13 آبان روز تاریخی و بسیار مهم است در این روز عزیز لانه جاسوسی گردنکش‌ترین مستکبر عالم شکسته و هیمه‌ی پوشالی آن سرنگون شد و ملت ما نشان داد آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

فرماندار بندر هندیجان بیان کرد: از همه اقشار مختلف مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تشکر می‌کنم که با حضور خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی گفت: امسال تجمع مردم و اقشار مختلف در روز 13 آبان در کنار مزار شهدای گمنام شهرستان ساعت 9 صبح برگزار شد.

رفیعی عنوان کرد: از همه دانشجویان، دانش آموزان خبرنگاران، هیئت‌های مذهبی، بازاریان، صیادان، تجار و همه مردم عزیز قدردانی کرده که بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبری بیعت شیرین کردند.

وی افزود: این مراسم نورانی در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار شد، همچنین امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی ازجمله سرود همگانی دانش آموزان را داشتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار