اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
بانوی سانداکار ایران با غلبه بر حریف نامدار ویتنامی، نخستین مدال طلای تیم کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۶ را به نام خود ثبت کرد.
امروز (شنبه) و در رقابت‌های نوبت صبح، در وزن 60- کیلوگرم ساندای بانوان صدیقه دریایی که موفق شد در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از هنگ‌کنگ به برتری دست یابد، برای کسب مدال طلا با «ترانگ تی نگوین» نایب قهرمان جهان از ویتنام رقابت کرد. دریایی در دو راند متوالی با ارائه مبارزه‌ای حساب شده به برتری دست یافت تا مدال طلا را از آن خود کند.

رقابت‌های جام جهانی ساندا از جمعه به میزبانی شهر «شین» کشور چین آغاز و سه روز به طول می‌انجامد. مدال‌آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد، مجوز حضور در جام جهانی ساندا را دارند.

تیم ایران نیز با هفت سانداکار (چهار نفر در مردان و سه نفر در زنان) راهی این رویداد شده است.

هدایت سانداکاران مرد ایران در جام جهانی چین بر عهده «حسین اوجاقی» خواهد بود و «معصومه قدیری» نیز هدایت سانداکاران زن ایران را عهده دار است.

پیش از این نیز امیر فضلی نماینده وزن 85- کیلوگرم ایران در نخستین دیدار خود با «ژاویر فوپا پوکام» از فرانسه روبه‌رو شد و در دو راند متوالی به برتری دست یافت.

در ادامه و در وزن 70- کیلوگرم مریم هاشمی قهرمان جهان به مصاف «لاریا کیپولا» رقیب ایتالیایی خود خواهد رفت.

در رقابت‌های نوبت عصر و در وزن 65- کیلوگرم شهربانو منصوریان که افتخارات زیادی را در سال های اخیر کسب کرده است، با «کریستانا موروزوا» از روسیه روبه‌رو می‌شود.

همچنین حمیدرضا قلی‌پور قهرمان بلامنازع سال‌های اخیر جهان در وزن 90- کیلوگرم با «ایلیا وارچینا» از بلاروس مبارزه دارد.
برچسب ها: سانداکاران ، ایرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار