شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
محمد کیانوش راد عضو ارشد حزب اتحاد ملت
اصلاح طلبان از راه اصولی خویش که عمل در چارچوب قانون اساسی برای حفظ و حمایت از منافع ملت و خدمت به مردم است، عدول نخواهند کرد.
 عضو ارشد حزب اتحاد ملت با اشاره به حواشی صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خلال جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی روحانی و استفاده ابزاری از کلیدواژه فتنه تأکید کرد که نمایندگان مجلس با رأی خود به وزرای پیشنهادی دولت نشان دادند که تاریخ مصرف برچسب فتنه و فتنه گری به اتمام رسیده است.

محمد کیانوش راد در گفت وگو با رویداد۲۴ با بیان این مطلب گفت: در اینکه فتنه و عنوان آن بهانه ای شده برای عده ای که هیچ منطق و استدلالی در جهت اثبات خود ندارند هیچ تردیدی وجود ندارد. لذا در چنین شرایطی تلاش می کنند تا با توسل به این چنین واژه هایی عده ای را از صحنه فعالیت سیاسی دور کنند که البته این سناریوها نخ نما شده و دیگر کارآمد نیست و نمی تواند افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهد.

این نماینده اصلاح طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مردم در جریان انتخابات اخیر با رأی کسانی که به زعم عده ای اندک فتنه گر محسوب می شوند، درواقع نشان دادند که دیدگاه هایی چنین افرادی که به عنوان فتنه گر از سوی دلواپسان نواخته می شوند، معتقد هستند.

این عضو ارشد حزب اتحاد ملت با اشاره به ضرورت توجه به سوابق اجرایی مسئولان و افراد در اداره امور کشور، تصریح کرد: کسانی که امروز به نام فتنه گر بعضاً مورد خطاب برخی از اصولگرایان به ویژه تندروها قرار می گیرند، ازجمله افراد و چهره هایی هستند که در پایبندی آن ها به ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین قانون اساسی هیچ شکی وجود ندارد و در عمل اثبات کرده اند که برای منافع ملی و ارزش های انقلاب اسلامی ارزشی قائل به مماشات با هیچ جریان و هیچ فردی نیستند.

او در ادامه خطاب به اصولگرایان افراطی، اعلام کرد: اصولگرایان اگر دوست دارند تا ابد ما را به فتنه گری و آشوب و صدمه زدن به منافع ملی متهم کنند اما بدانند که اصلاح طلبان از راه اصولی خویش که عمل در چارچوب قانون اساسی برای حفظ و حمایت از منافع ملت و خدمت به مردم است، عدول نخواهند کرد.

کیانوش راد ادامه داد: برخی از چهره های تندروی جریان اصولگرایی باید بدانند که مردم در انتخابات گوناگون نشان داده اند که راه فتنه گران مورد ادعای شمارا قبول دارند و با رأی مجلس به هر سه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، آموزش وپرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان نشان دادند که عنوان فتنه و برچسب فتنه گری تاریخ مصرف خود را گذرانده و دیگر این امکان وجود ندارد که بتوان از این طریق بر احساسات مردم موج سواری کرد.

به گفته این نماینده اصلاح طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی، اصولگرایان از حالا برای جذب آرا باید دنبال راهکارهای اصولی و درست باشند. چراکه با چنین رویکردی که بخواهند کسی را از طریق اتهامات بی اساس از میدان کنار بزنند نمی توان از طریق انتخابات و آرای عمومی راه خدمت به وطن را از کسانی که خالصانه در چارچوب های نظام سیاسی فعالیت کرده اند، مسدود کنند و اصلاح طلبان نیز به اتهامات گوناگونی که ازاین دست به آنان می شوند وقعی نمی نهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار