شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری خوزستان تاکید کرد:
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری خوزستان، تغییر بسیار آهسته و کند بدنه دولت را آسیبی بسیار جدی دانست و گفت: این آسیب هم‌اکنون بدنه دولت را تهدید می‌کند.

محسن سزاری در جلسه مدیریت راهبردی توسعه استان که امروز، 15 آبان‌ ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در بخش خصوصی با هرگونه تغییر در اهداف و وظایف بلافاصله آرایش و چیدمان نیروی انسانی و ساختار نیروی انسانی تغییر می‌کند که متأسفانه در بخش دولتی تغییر ساختارها بسیار کند صورت می‌گیرد و این امر بدنه دولت را به شدت فرسوده کرده است.

وی با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی عدم کارایی نیروی انسانی تصریح کرد: آیا تاکنون به صورت علمی مطالعه کرده‌اید که دلایل عدم کارایی نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی چیست؟

سزاری تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود در سازمان‌هایی که راندمان پایینی دارند، یک کار مطالعاتی برای آسیب‌شناسی علل عدم کارایی انجام شود زیرا ابلاغ یک بخشنامه و شناسایی نیروهای ناکارآمد، مشکل را حل نمی‌کند.

همچنین در این جلسه شهبازی، فرماندار آبادان اظهار کرد: در سال‌های گذشته پژوهشی در صنایع بزرگ کشور انجام شد که نشان می‌داد کارایی، بهره‌وری و رضایتمندی کارکنان در ایام نوروز افزایش می‌یابد. علت این امر شاید علمی نباشد اما طبق بررسی‌های این پژوهش، نبود و غیبت مدیران در آن ایام بود که باعث می‌شد کارکنان به درستی کار خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: ما در قوانین مشکلاتی داریم. برای مثال قانون کار تماماً حق را به کارگر می‌دهد و نه به کارفرما. پیشنهاد می‌شود که در خصوص شناسایی نیروهای ناکارآمد دستگاه‌های اجرایی، کارآمدی مدیران نیز مورد توجه قرار بگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار