شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
 عدم برنامه ریزی مسؤولان سازمان آب و برق خوزستان برای زمان بحران و با قطع آب از صبح امروز بدون اطلاع رسانی قبلی، شهرستان هندیجان را دچار بحران بی‌آبی کرد.

از صبح امروز آب در بیشتر نقاط شهرستان هندیجان دچار آفت فشار شد تا اینکه از ظهر امروز آب به طور کامل قطع شد.

با توجه به اینکه تنها منبع تأمین آب مردم شهرستان رودخانه زهره است، ولی در سال‌های گذشته در فصل بارندگی و حتی تابستان سازمان آب برق خوزستان آب مصرفی مردم را در بیشتر مواقع از طریق خط انتقال آب از شهرستان ماهشهر تأمین می‌کرد.

مردم هندیجان از صبح به صورت سردرگم برای تأمین آب به هر دری می‌زنند ولی از دست مسؤولان شهرستان کاری ساخته نیست و گره کار دست سازمان آب و برق استان است که آنها نیز هیچ توجهی به خواسته‌های هندیجان و بخش‌ها و روستاهای تابعه ندارند.

مردم هندیجان به دلیل گل‌آلود بودن آب رودخانه زهره قادر به استفاده از آن نیستند.

رئیس اداره آبفای هندیجان در تماس تلفنی با خبرنگار فارس در این شهرستان دلیل قطعی آب را درصد بالای گل در آب رودخانه و بالادست که محل برداشت آب است عنوان کرد و اظهار داشت: تصفیه آب به دلیل حجم بالای گل به دلیل بارندگی چند روز گذشته مقدور نیست و ما در حال حاضر هیچ منبعی برای تامین آب مصرفی مردم در اختیار نداریم.

حسن چرغنده در ادامه افزود: در حال حاضر هیچ آبی در مخازن برای پمپاژ در شبکه شهرستان وجود ندارد و احتمال این که آب تا فردا صبح قطع باشد دور از انتظار نیست.

برچسب ها: هندیجان ، آب شرب
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار