اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
انتخاب زهرا احمدی پور برای ریاست سازمان میراث فرهنگی
 سرانجام پس از نزدیک به دو هفته گمانه زنی، روز گذشته مشخص شد که یک زن اصلاح‌طلب به کابینه روحانی اضافه می‌شود و پا به ساختمان خیابان آزادی گذشته و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌شود.

پس از معرفی مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش از سوی رئیس جمهور، گمانه زنی‌های بسیاری درباره احتمال حضور چهره‌های مختلف سیاسی واجرایی در این سازمان به گوش می‌رسید که روز گذشته مشخص شد، خانم زهرا احمدی‌پور در این سمت قرار خواهد گرفت و روحانی به بخشی از مطالبات زنان پاسخ گفت.

در حالی که عصر روز گذشته شایعاتی مبنی بر حضور خانم احمدی‌پور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به گوش می‌رسید وی انتصاب خود را به‌عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تایید کرد.

آن طور که جماران خبر داده بود، زهرا احمدی‌پور، با تایید این انتصاب گفت: درحال حاضر حکم به دست من نرسیده است و مشغول شرکت در جلسات مختلفی با مدیران این سازمان و بررسی شرایط این سازمان هستم.

پیش از این مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری احتمال انتصاب زهرا احمدی پور به عنوان ریاست این سازمان را قوی اعلام کرده و گفته بود: براساس شنیده‌های ما از برخی مقامات مطلع؛ احتمال صحت این خبر زیاد است.

بدین ترتیب احمدی‌پور بعد از مسعود سلطانی‌فر، مدیریت این سازمان فرهنگی را عهده‌دار خواهد شد.

زهرا احمدی پور متولد ملایر، دانش آموخته جغرافیای سیاسی در مقطع دکترا و جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد است و علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس از سال 1376، مدیرکلی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور در سال‌های 1376 تا 1382 را به عهده داشته است.

معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در سال‌های 1382 تا 1384 از دیگر مسئولیت‌های پیشین زهرا احمدی‌پور بوده است. وی همچنین تیرماه سال گذشته به سمت مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور منصوب شده بود.

عضو کمیته علمی همایش تمرکز زدایی و سازماندهی تهران، عضویت هیات تحریریه نشریه جغرافیای سیاسی، رئیس کمیسیون تخصصی هیات ممیزه در گروه علوم انسانی، عضویت هیات ممیزه دانشگاه تربیت مدرس، عضو کمیته تخصصی علوم جغرافیایی در شورای عالی برنامه ریزی آموزشی و عضو شورای مشورتی جغرافیا و آمایش سرزمین از دیگر سوابق علمی و اجرایی این استاد دانشگاه به شمار می‌آید. احمدی‌پور همچنین عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار