شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارندگی در شمال و شرق استان طی امروز و فردا خبر داد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارندگی در شمال و شرق استان طی امروز و فردا خبر داد.

کوروش بهادری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ‌همانگونه که در اطلاعیه روز گذشته هواشناسی خوزستان عنوان شد، از امروز تا فردا انتظار بارش‌های رگباری را در بیشتر نقاط خوزستان داریم که شدت بارندگی در مناطق شمالی و شرقی استان بیشتر خواهد بود.

وی افزود: ‌گسترش و نفوذ این سامانه بارشی تا شهر اهواز نیز کشیده شده و انتظار داریم که در اهواز نیز بارندگی داشته باشیم.

بهادری ادامه داد:‌ هم اینک در شهرهای شوش، دزفول، ایذه، دهدز و مسجدسلیمان بارندگی گزارش شده است.

وی گفت: در این مدت روند کاهش دما بین یک تا 3 درجه دراستان خوزستان پیش بینی می‌کنیم. همچنین فعلا پدیده گرد و غبار پیش بینی نمی شود و آنچه در خوزستان شاهد هستیم هوای ابری همراه با وزش بادهای شدید است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد:‌ میزان بارندگی در اهواز زیاد نیست و بین 3 تا 4 میلیمتر پیش بینی می شود. هر چند تشخیص اینکه این میزان بارندگی بتواند بر سلامت شهروندان و بیماران تنفسی اثر بگذارد در حوزه کار ما نیست ولی تجربه سال های گذشته نشان داده که‌بارش های زیاد و سنگین یا اولین بارندگی های پاییزی مشکلات تنفسی در اهواز و چند شهر صنعتی استان خوزستان به وجود آورده است.

وی افزود: میزان بارندگی هفته گذشته در ایذه 23 میلیمتر بود که در این سامانه نیز در همین حدود بارندگی و بیش از 10 میلیمتر در شهرهای شمالی و شرقی استان پیش‌بینی می شود.

بهادری گفت:‌ از روز سه شنبه انتظار جوی پایدار در استان حداقل تا یک هفته آینده خواهیم داشت.

وی اظهار کرد:‌در شبانه روز گذشته ایذه با 12 درجه و امیدیه با 30 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 28 تا 14 درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.


خبرنگار: 17003
انتهاي پیام

برچسب(ها): باران های پاییزی، بارندگی، هواشناسی

برچسب ها: بارندگی ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار