شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
سیدرضا موسویان بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور و تیم فولاد خوزستان که به همراه تیم ملی رتبه نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد در اهواز تجلیل شد.
  سیدرضا موسویان بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور و تیم فولاد خوزستان که به همراه تیم ملی رتبه نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد در اهواز تجلیل شد.

مراسم تجلیل از سیدرضا موسویان بازیکن خوزستانی تیم ملی نوجوانان کشور و بازیکن کنونی تیم نوجوانان فولاد خوزستان که مدتی پیش به همراه تیم ملی موفق شد رتبه نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد عصر یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

سید رضا موسویان بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتبال نوجوانان در این مراسم در خصوص حضورش در تیم ملی گفت: خوزستان همواره بازیکنان مطرحی را به تیم ملی معرفی کرده و در رده های پایه نیز این بازیکنان سهم بیشتری داشته و افتخارات خوبی را نیز برای استان و کشور به همراه آورده اند.

وی افزود: تیم ما در رقابت های آسیایی شایسته قهرمانی بود اما در بازی آخر با بدشانسی در ضربات پنالتی نتیجه را به عراق واگذار کرد.

این بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتبال نوجوانان ادامه داد: امید است که تیم ملی بتواند شایستگی خود را در رقابت های جهانی به همگان ثابت کند و برای کشور افتخار آفرینی نماید.

همچنین در این مراسم طاهری رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های عمرانی خوزستان با تقدیر از این بازیکن مطرح خوزستانی گفت: نمایندگان خوزستان از سال های گذشته تاکنون افتخارات زیادی را در قالب تیم ملی برای کشور به همراه آورده و در تیم ملی فوتبال نوجوانان نیز سید رضا موسویان با شایستگی خود افتخار بزرگی را برای این استان به همراه آورد.

وی افزود: باتوجه به توانایی هایی که در این بازیکن خوزستانی شاهد هستیم امید می رود که در سال های آینده این بازیکن در سطوح بالاتر تیم های ملی نیز حضور یافته و همچنان برای این استان و کشور افتخار آفرینی کند.

مراسم تجلیل از سید رضا موسویان بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور و تیم فولاد خوزستان که به همراه تیم ملی رتبه نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد عصر یکشنبه به همت انجمن شرکت های عمرانی خوزستان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور در مهرماه سال جاری در رقابت های آسیایی 2016 که درکشور هند برگزار شد در بازی نهایی در ورزشگاه پاندیت جواهر لعل نهرو شهر گوا برابر تیم ملی عراق شکست خورد و به رتبه نایب قهرمانی دست یافت.

تیم ملی نوجوانان ایران درسال 2008 نیز به همراه علی دوستی مهر قهرمان مسابقات آسیا شد و یک بار نیز در سال 2000 عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار