در نشست مشترک معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و نمایندگان وزیر در هیات نظارت بر تشکل های اسلامی که در وزارت علوم برگزار شد، دانشگاه‌های برتر فرهنگی اجتماعی و معاونان برتر فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی 90- 91 معرفی شدند. "> دكتر مخبر دزفولي معاون برگزيده فرهنگي كشور
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰

در نشست مشترک معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و نمایندگان وزیر در هیات نظارت بر تشکل های اسلامی که در وزارت علوم برگزار شد، دانشگاه‌های برتر فرهنگی اجتماعی و معاونان برتر فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی 90- 91 معرفی شدند.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومي دانشگاه شهيد چمران اهواز، دكتر علیرضا مخبر دزفولی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز و به دنبال آن دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی، حجت الاسلام محمدرضا خدایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر محمد رهنما معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زابل به عنوان معاونان برگزیده دانشگاه در سال 90 - 91 شناخته شدند.

مهمترین شاخص های این انتخاب، اهتمام به حوزه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی و شرکت در شورای فرهنگی دانشگاه، ارتباط و تعامل با دانشجویان، حضور در برنامه‌های فرهنگی، میزان نقدپذیری، برخورداری از سند راهبردی فرهنگی، میزان اعتبارات هزینه شده، نمره اکتسابی دانشگاه در کارنامه فرهنگی و همچنین نمره به دست آمده از نظرسنجی فعالان فرهنگی دانشگاه بوده است.

روابط عمومي دانشگاه شهيد چمران اهواز اين موفقيت ارزنده را به جامعه دانشگاهيان استان خوزستان و به ويژه دانشگاهيان دانشگاه شهيد چمران اهواز تبريك مي‌گويد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار