شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
در هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان
هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان صبح امروز (دوشنبه، ١٧ آبان ماه) آغاز به کار کرد.
نخستین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان با رونمایی از ٦ کالای راهبردی و پرکاربرد صنعت نفت همراه بود.

رونمایی از ۶ کالای راهبردی و پرکاربرد صنعت نفت که از سوی سازندگان داخلی به صورت فناورانه تولید شده است، در راستای پیگیری اهداف اقتصاد مقاومتی و همسو با تدابیر دولت یازدهم با هدف رفع وابستگی و تکمیل زنجیره تولید داخل انجام شد.

روتور کمپرسور الیوت، روتو توربین (نیرو GEC٩)، پمپ فرایندی BB۳ (طراحی و ساخت)، دستگاه فوران گیر چرخشی مدل شیفر سایر ۲۰ اینچ، Flame Tube توربین گازی رستون TB۴۰۰۰، پکیچ پمپاژ تزریق پساب واحدهای نمکزدایی (طراحی و ساخت) از جمله تجهیزات کاربردی ساخته شده از سوی سازندگان داخلی است.

پکیج پمپاژ تزریق پساب کارخانجات استحصال نفت (واحدهای نمک زدایی) قابلیت تزریق پساب هشت هزار تا ۱۳ هزار بشکه در روز را دارد و فشار تزریق پساب را تا حداکثر ۱۵۰۰ psi متحمل می شود. این پکیج منطبق با استانداردهای زیست محیطی است و جایگزینی مناسب برای پمپ‌های چند مرحله ای BB۳ و BB۵ می شود.

پمپ‌های فرايندی BB۳ که طراحی و ساخت آن در داخل انجام شده است با هدف پمپاژ نفت خام به کار می‌رود.

روتور کمپرسور الیوت نیز برای تزریق گاز در میدان ها و بازآوری و افزایش توان تولید، داخلی سازی شده است.

دستگاه فوران گیر چرخشی مدل شیفر نیز که از سوی سازندگان داخلی تولید شده است، برای مهار فوران چاه‌های نفت و گاز به هنگام عملیات حفاری و تعمیر به کار می‌رود. روتور توربین – نیرو GEC نیز ب هدف افزایش کارایی به توربین مبدل گاز  متصل می‌شود.

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان صبح امروز (دوشنبه، ١٧ آبان ماه) آغاز به کار کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار