اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
رییس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رییس پلیس راه خوزستان از استقرار 40 تیم در مرزهای شلمچه و چذابه به منظور هدایت زائران و کنترل ترافیک اربعین خبر داد.
 
سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد:‌ طرح کنترل ترافیک ویژه اربعین از 15 آبان ماه در استان خوزستان آغاز و برای اجرای این طرح تا 15 آذر ماه برنامه‌ریزی شده است.
 
وی ادامه داد:‌ در حال حاضر 40 تیم پلیس راه در مرزهای شلمچه و چذابه و مسیرهای منتهی به این دو مرز مستقر شده‌اند. این تیم‌ها شامل نیروهای کمکی از قرارگاه مرکزی خوزستان و همچنین پاسگاه‌های کم‌تردد سطح استان که در مسیر تردد زائران قرار ندارند، به مرزها و مسیرهای منتهی به مرز اعزام و در این طرح به کارگیری شده‌اند.
 
دولتشاهی افزود:‌ همچنین تا 24 ساعت آینده نیروهای کمکی از مرکز و استان‌های همجوار به خوزستان اعزام و در طول مسیر تردد زائران مستقر می‌شوند.
 
وی گفت:‌ هم اکنون نیروها در پاسگاه‌های مسیر سوسنگرد، خرمشهر ـ اهواز، اهواز ـ اندیمشک و اندیمشک ـ خرم‌آباد استقرار یافته‌اند. همچنین نیروهای کمکی پیاده پلیس راه از استان‌های همجوار به خوزستان اعزام شده و  در نقاط حادثه‌خیز استان در مسیر زائران مستقر می‌شوند.
 
رییس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:‌ این تیم‌ها به صورت محسوس و نامحسوس کار کنترل ترافیک و راهنمایی زائران را در نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز مسیر زائران انجام می‌دهد.
 
وی افزود: در حال حاضر مشکلی در جاده‌های استان خوزستان وجود ندارد؛ تنها در مسیر اهواز‌ـ خرمشهر ـ شلمچه و اهواز ـ سوسنگرد ـ چذابه شاهد تردد سنگین هستیم. با این وجود ترافیک روان است و مانعی در حرکت خودروها در این مسیرها وجود ندارد.
 
دولتشاهی گفت: ‌تردد زائران در مرزهای خوزستان از هفته گذشته آغاز شده و روز به روز حجم زائران در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه افزایش می‌یابد.
 
وی ادامه داد: ترافیک هم در بخش خودروهای سبک و هم اتوبوسی، سنگین است ولی امسال پارکینگ‌های ایجاد شده و همچنین ایجاد جاده جدید چذابه از مشکلات ترافیکی مسیرهای منتهی به مرز کم کرده است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار