اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) از مرز بین‌المللی شلمچه به صورت لحظه به لحظه انعکاس داده می‌شود.

داریوش دبیقی اظهار کرد: تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) از مرز بین‌المللی شلمچه به صورت لحظه به لحظه انعکاس داده می‌شود.

وی افزود: با استقرار واحد سیار و چند گروه خبری و تولیدی، آخرین اخبار و تصاویر حضور مردم و دستگاه‌های خدمت‌گزار به صورت زنده از شبکه آبادان و شبکه‌های سراسری سیما و صدا پخش می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و مستندسازی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: علاوه بر ارتباط‌های لحظه به لحظه با شبکه‌های سراسری و بخش‌های مختلف خبری و رادیو اربعین، برنامه تلویزیونی مرز عاشقی با حضور مقامات لشکری و کشوری، زوار و موکب‌داران به صورت زنده هر شب از مرز بین‌المللی شلمچه پخش خواهد شد.

دبیقی خاطرنشان کرد: چند گروه مستندساز نیز در دو طرف مرز کشورهای ایران و عراق در حال تولید مستندهایی با موضوعیت اربعین هستند.

نماینده عالی رسانه ملی در منطقه بیان کرد: شبکه آبادان از چند روز پیش نیز ویژه برنامه‌های مختلفی با موضوعیت اربعین حسینی (ع) و آگاهی دادن به مردم و زوار تولید و پخش کرده و آخرین اخبار، توصیه‌های شرعی، پزشکی، امنیتی و ... را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند.

دبیقی ادامه داد: با جلسات متعددی که برگزار شده امیدواریم تردد خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز برای انعکاس بهتر این رویداد عظیم بین‌المللی به سهولت انجام پذیرد و تمام امکانات رفاهی این افراد در مرز شلمچه پیش‌بینی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار